-Παρακαλώ? ?ειπα ανησυχη ακούγοντας μια γυναικεία φωνή να κλαίει από την άλλη μεριά της γραμμής.
-Γεια σου..μήπως είναι εκεί ο Άρης? ? Με ρωτησε με την φωνη της να τρέμει. Τι μπορεί να έχει γίνει? ?
-Ναι 2 λεπτά. Είπα και γυρισα να κοιτάξω τον Αρη. Του έκανα νόημα και πήρε το κινητό απορημένος .
-Ναι??Τι έγινε? ? Έρχομαι άμεσος! ! Ειπε και έκλεισε αστραπιαία το κινητό βάζοντας το μπουφάν του.
-Τι έγινε? ? Τον ρωτησα παρακουλουθοντας τις κινήσεις του.
-Βάλε μπουφάν. Ο πατέρας μου είναι στο νοσοκομείο. Ειπε και έμεινα άφωνη. Ετρεξα και έβαλα το μπουφάν μου. Τι άλλο θα συμβεί αυτές τις βδομάδες? ?
-Είσαι καλά? ? Είπα και τον πήρα αγκαλιά μόλις έβαλα το μπουφάν μου.
-Μια χαρά είμαι μωράκι μου. Απλά σε παρακαλώ πάμε. Μου είπε και βγηκαμε έξω. Σε 5 λεπτά φτασαμε στο νοσοκομείο. Τρέξαμε μέσα και πήγαμε στο δωματιο που έχουν τον πατέρα του Αρη.
-Που είναι? ? Ειπε ανήσυχος ο Αρης σε μια μεγάλης ηλικίας κοπέλας. Μάλλον θα είναι η μητερα του.
-Εδώ μέσα . Ειπε και ετρεξε στον κ. Τζόνσον.
-Πως εισαι?? Ειπε και ετρεξε κοντά του. Πηγα δίπλα του και του έπιασα το χερι.
-Τι έγινε? ? Τον ρωτησα και ένιωθε τα μάτια μου να βουρκωνουν.
-Ειμαι μια χαρά. Μην ανησυχείτε. Απλά ζαλίστηκα και λιποθυμησα. Είπα με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη του.
-Εε...Αρη δεν θα με γνωρίσεις με την δεσποινίς?? Ρωτησε η μητερα του Αρη τον Αρη.
-Ναι συγνωμη αφαιρέθηκα.
-Μητερα από εδώ η Ρόουζ η κοπέλα μου. Ειπε και η μητερα του ήρθε κοντά μου και μου έδωσε το χερι της ευγενικά.
-Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα. Είπα και της έδωσα το χερι μου.
-Και γιατί χάρηκα κοπέλα μου. Ειπε και με αγκάλιασε αντί να μου δώσει το χερι της.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Λοιπον παιδιά προτείνω να φύγετε. Είναι αργά. Ειπε ο κύριος Τζόνσον διότι ο Άρης είχε κοιμηθεί στο διπλανό κρεβατι και η ώρα είχε πάει 12 το βράδυ-Θα συμφωνήσω και εγώ σε αυτό. Μου είπε η κυρία Αντισον η μητερα του Αρη.
-Ότι πείτε εσείς. Είπα και πηγα κοντα στον Άρη.
-Αρη...Αρουλη μου. Ξυπνά αγάπη μου. Του ειπα καθως του πείραζα τα μαλλια και τον φιλαω γλυκά στο κεφαλι.