8

248 11 0
                                    

Ne büyüleyici küçük bir şeytan! Jimin gözünü sana diktiğinde, hiç şansın bile yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne büyüleyici küçük bir şeytan! Jimin gözünü sana diktiğinde, hiç şansın bile yoktu. Terazi Güneşi onu inanılmaz derecede çekici, kendinden emin ve flört ediyor. Dünyadaki tek kişi olduğunuzu hissettirmek için söylenecek mükemmel şeyi her zaman bilecektir. Güneşi, Akrep'teki Venüs'ü ile birleştiğinde, son derece tutkulu olmasına ve size yatırım yapmasına neden olur. İlk randevunuzun derin sohbetler ve kaliteli şaraplarla mum ışığında romantik bir akşam yemeği olmasını bekleyin.  

Bir çift olarak size sürekli hassas tarafını gösterecektir. İkizler Ay'ı onu eğlenceli ve eğlenceyi seven biri yapsa da, romantik ilişkilerinde derin duygusal bağlantı ve güvenlik arar. Seninle her şey hakkında konuşabiliyormuş gibi hissetmek istiyor - ve oğlan konuşmayı seviyor mu? Siz ikiniz bütün gece uyanık kalacaksınız, muhtemelen sabahları unutulacak vahşi ve hırslı fikirler alışverişinde bulunacaksınız. Bazen tüm eğlence ve oyunlar gibi görünebilir - ama açılmak için ekstra zamana ihtiyacı var.

Akrep'teki Mars ve Venüs'ü ve Yengeç'teki Lilith'i ile Jimin, korunmaya ihtiyacı olan kırılgan bir yaratık ya da kendine güvenen, kolay giden bir adam gibi görünebilir. Bir şeyleri içeride tutma ve her şeyin yolunda olduğu yanılsamasını veren bir maske takma eğilimindedir - mutsuz olduğu açık olduğunda. Bir ilişkide kendisinin karanlık kısımlarını eğlenceli bir dış görünüşün arkasına saklayabilir. Ancak bu kabuk çatlamaya başladığında, ilerlemesine yardımcı olmak için sizden ekstra desteğe ihtiyacı olacaktır.

Onu çeken şeyler

Gelişmişlik ve Sınıf, Akıl ,Gizem ve Baştan Çıkarma (Femme Fatale'i Düşün)

Jimin Reaction'☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin