3. Annabelle

447 31 0
                                    

Vila vypadala dokonale. Po neustále nepřestávající smíchu, se konečně otevřeli dveře.

''Jeej Olivere, ty jsi si přivedl holku? To je mi to ale kus..'' řekne ve dveřích a skousne si spodní ret.

Přestanu se smát a zvednu hlavu ke dveřím. Dost mě zarazí, když tam uvidím zrovna toho dotyčného. Kdo by přeci byl tak blbí, že by se zeptal Olivera na takovou hovadinu a ještě ke všemu dodá, že je to kus? Ano, hádáte dobře, byl to CC.

''Sakra, co to tu je za kravál..'' řekne další a vystrčí hlavu, hned vedle CC-ho. Byl to Lee z BMTH. Oba na mě koukali jako kdybych právě vylezla z pračky a polila se medem a peřím. Dost blbé přirovnání, ale přece ode mě nečekáte, že budu normální, aspoň v té mysli, no ne?

To trapné ticho protrhl Oli. ''Twl nečumte tak a vemte ty kufry nebaví mě je vláčet'' zařve. Probodnu ho pohledem, když mu to tolik vadilo řikala jsem, že bych si je vzala.

CC ani Lee na nic nečekali popadli oba kufry a už tahali je dovnitř. Uchechtla jsem se a šla za nimi, společně s Oliverem. Musím přiznat měla jsem trochu trému. Kluci položili oba kufry na chodbě.

''Pojď představíš se nám všem dohromady'' popadl mě CC a už mě táhnul do obýváku.

Všechny pohledy padli na mě. V obýváku byli všichni. Dost jsem se divila nad tím, že hvězdy jako jsou oni se baví koukáním na televizi a hraní na x-boxu. Přijdou mi jako.. takové dospělé děti. Stála jsem jak zařezaná. Samou nervozitou jsem se začala klepat.

''No takže, když se neuráčí moje sestra říct kdo je, tak to řeknu já. Je to moje sestra a vy od ní ruce pryč!!'' řekl Oliver a zamračil se. Všichni hlasitě polkli. To jsem tak divná, že na mě čumí jak na obrázek ?

Po pár minutách stresu, se konečně někdo z nich odvážil se mi jít představit. Byl to zpěvák kapely BVB. "Ahoj, jsem Andy." usměje se a obejme mě.

''Ahoj, já vím kdo jsi" nervozně se usměju.

''Jak to?'' zeptal se Jinxx.

''Jsem vaše fanynka'' nechápavě se na něj podívam, Přijde mi totálně blbí, mám na sobě tričko s jejich kapelama a on se mě ještě zeptá. Bože do koho si to duši dal.

''Takže, mohla by jsi nám prozradit, jak se jmenuješ.'' řekne Matt Kean. ( budu ho značit jako Matt K.)

''To je tajný, to se neříká'' našpulím pusu.

''A teď by mi někdo mohl ukázat, kde mám pokoj'' zaculím se. V tu chvíli se všichni zvedli, ale jediný CC a Lee věděli kde mám věci tak běželi do chodby a prali se kdo mě půjde ubytovat. Toto jsou vážně normální lidi. Nakonec jsem šla na chodbu a tam na zemi CC a u kufrů se culil Lee. Musela jsem se tomu začít smát. Byli tak vtipní, jenže jsem uklouzla na podlaze. Ano, normálně uklouzávám po ničem. Tudíž jsem ležela na zemi a smála se jako pominutá, CC vedle mě a Lee už skoro smíchy brečel. Musel to být pohled lepší než v zábavném parku.

''Twl, co to tu blbnete?" zeptal se Jake.

Nezmohla jsem se na slovo, tak ze mě padaly, nedá se tomu říkat slova, spíš voloviny.

''Ach božey to si ještě s tvojí ségrou užijeme'' řekl Jinxx a poplácal Olivera po rameni.

Asi po půl hodině jsme přestali a konečně mi šel Lee ukázat pokoj. Když jsem vstoupila byla jsem v jakém si transu. Vše slazeno do bílé a černé. Na zemi byl huňatý bílý koberec. Na proti dveřím byl bílý psací stůl,u něho bílá huňatá židle s černým povlakem a na pravo byla postel přesně u okna, takže když se probudíte tak se koukáte zrovna z okna. Celé to bylo dokonalé.

''Tak co, líbí?'' zetal se mě Lee.

''Děláš si srandu?! Je to tu dokonalé!!!'' vykřiknu. Lee se začne smát.

''No nic tady máš kufry, tak si vybal a pak za náma přijď dolů'' řekne Lee a usměje se na mě. Nevím čím to je, ale když se na mě někdo usměje podlamují se mi kolena.

''Joo jasně, pak přijdu a děkuju za ty kufry'' usměju se a mrknu na něj. On se začervená a odejde. Moment člen metalové kapely a červená se ? Tady to bude ještě zajímavý.

Uchechtnu se nad tou myšlenkou. Začnu si vybalovat. Když jsem vybalila půlku zavazadel, vzdala jsem to. Byla jsem unavená, lehla jsem si na postel a válela se sem a tam. Nasávala jsem tu opojnou vůni, která z té postele přímo čišela. A pak jsem si vzpomněla, že tu jsem už celkem dlouho, a že bych měla konečně jít za klukama.

Vylétnu z postele a hodím na sebe něco kulturního, tím kulturního myslím potrhané černé legíny a černé tričko s nápisem ''Die''. Abych nezapomněla musela jsem si vzít náramky, aby kluci neviděli moje jizvy. Moje jizvy nejsou téměř vidět, protože si na ně mažu tu mastičku jak zahlazuje jizvy. Kupodivu pomáhá. Vlasy si dám so culíku a nalíčím se.

Po náročné práci, se konečně rozhoupu a sejdu schody. Potichounku se vkradu do obýváku a podívám se na co se kluci koukají. Jakmile jsem zjistila, že je to horor, měla jsem v plánu se co nejrychleji vytratit. Jenže cestou do kuchyně pode mnou vrzla parketa a já byla prozrazena.

''Kampak jdeš?'' zeptal se Jordan. Sakra, on si mě všiml. Otočila jsem se a nahodila falešný úsměv, ale takový jak ho každý pozná, jsem hold debil.

''Já? Nikáám, kam bych asi tak měla jít?!'' zeptám se ironicky.

''Neříkej mi, že se bojíš'' rýpne si Ashley.

''Já? Nikdy v životě'' odvětím sarkasticky.

''Ale no táák, pojď sem'' řekne Jinxx a poplácá na místo vedle něj a Matta N.

''D-d-d-obře'' vykoktám a sednu si mezi ně. Kluci hned přes moje ramena dají ruce a dál se koukají. Mám ráda horory, ale horor Annabelle je pro mě už trochu moc. Byla tam zrovna taková hnusná scéna s ďáblem začala jsem ječet, vyběhla jsem z obýváku do ...

†Saviour†Kde žijí příběhy. Začni objevovat