12| Dışa vuran duygular

9.6K 108 5
                                    

Yüzüme vuran güneşle açtım gözlerimi. Gece geç saatlere kadar sevişmiştik Atalay'la. İki yıldan uzun bir süredir kimseyle ilişkiye girmemiştim. Görüştüklerim elbette oldu ama onlar sadece çay kahve içmekle sınırlı kaldı. Kimseye güvenemiyordum kolay kolay. Ama Atalay başkaydı. Güven veriyordu.

Belime dolanan kollarla sağa doğru çevirdim başımı hafifçe. Atalay kollarını belime sarmış, omuzuma öpücükler bırakıyordu.

"Çok yorgunum." dedim mırıldanır gibi. Atalay, dudaklarını sırtıma sürterek, boynuma kadar geldi.

"Biliyorum aşkım. Bir şey yapmayacağım merak etme. Seninle sarılıp yatmak da güzel." dedi kulağıma doğru. Gülümsedim ve elimi belimdeki ellerin üstüne koydum.

"Bana çok değişik şeyler yapıyorsun." dedim. Atalay, elinin birini omuzuma koyup, beni sırt üstü yatağa yatırıp, kendisi de üstüme çıktı.

"Ne yapıyorum mesela?" dedi ve ellerimi tutup, başımın yanına bastırdı.

"Biliyorsun işte." dedim ve direkt gözlerime baktığı için, utanarak başımı çevirdim. Hem gözlerime bakıyordu hem de üstümüzde bir şey yoktu.

Yavaşça yüzüme doğru eğildi ve dudaklarıma derin bir öpücük bıraktı.

"Seni seviyorum Leyla." dedi öpücüğün ardından ve üstümden inip, yanıma yattı. Başını da omuzuma koydu. Bu halleri o kadar sevimli geldi ki, sarıp sarmalamak istedim onu. Yattığım yerde ona doğru döndüm ve kollarımla sardım bedenini. O da başını göğsüme koydu.

"Ben de seni seviyorum Atalay." dedim ve saçlarının arasına öpücük kondurdum. Onunla hep bu anda kalmayı diledim içimden. Keşke kalabilseydik.

Kısa, çünkü geçiş bölümü.

KİRACI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin