Part 37

1K 90 12
                                    

Ellen:
,,Uhh. To ma nebaví, tento diel som videla asi miliónkrát." zamraučala som a vstala. Išla som hore do mojej izby pre macbook. Hrozne by ma zaujímalo, kam šla mama a prečo sa ešte nevrátila. Skúsim jej zavolať. Zobrala som si mobil a vytočila jej číslo.
,,Tu je doktor Duháň, fakultná nemocnina Trenčín. Kto je pri telefóne?" ozvalo sa z druhej strany. Pozrela som sa na mobil, či som nevytočila zlé číslo, ale nie. Bola to mama.
,,Dobrý. Ja som Ellen Skulská, prečo máte mobil mojej mamy?" nechápavo som sa ho spýtala.
,,Viete..ehmmm...." nérvózne si odkašlal a mne to doplo. Čo sa do kelu stalo mojej mame?!!!
,,Čo sa stalo mojej mame?" spýtala som sa a zlomil sa mi hlas..
,,Vaša mama utrpela vážnu autonehodu. Podľa zdrojov práve šla do Piešťan.. Teraz je po operácii a ešte predtým si želala aby som vám to nehovoril.. Je v umelom spánku.." povedal..aha.. no ďakujem mami.
,,Kedy budem môcť prísť?" spýtala som sa.
,,Najbližšie za 3 dni." povedal. Čo? Až?!
,,Dobre. Ďakujem. Dopočutia" zrušila som to a zobrala si macbook. Šla som dole, za nimi.
,,Uhh.. Lana?" nérvózne som začala.
,,No?" nezaujímavo sa ozvala.
,,Ja.. no.. Ehh.. čo ten večer.. ako to vyriešiš s Petrom?" spýtala som sa jej.
,,Čo sa do toho staráš, vole?!" vykríkla a odišla preč. Neviem, prečo som to vyťahovala. Som krava.
,,Láska, bude to v pohode.. Nechaj ju, je teraz v ťažkej situácii.." objal ma okolo ramien a ja som sa o neho oprela. Má pravdu. Zapla som chrome a hneď som sa prihlásila na facebook. Hneď som šla na fanpage. Uhhh.. Nevydala som nové video 3 dni. Ešte, že som mala niake tie predtočené. Ale došli zásoby, späť do "práce". Nie, neberem to ako prácu, len neviem ako to mám nazvať. Ideme do koníčku? Asi nie. Ideme robiť hobby? Nie. Tak to nazývam takto. Milujem natáčanie, len si jednoducho chcem cez prázdniny odpočinúť. Aj tak už pojdem na novú školu, takže sa všetko mení. A intrák.. uhh.. dúfam, že ma dajú s Lanou. Pretože by som inak neprežila.
,,Peter, idem točiť, ok? Asi ask, pretože ten už nebol dlho.." zamrmlala som, vstala som a šla do izby. Zobrala som si zrkadlovku a postavila som ju na statív. Začala som.

Šla som dole a sadla som si pri Petra. Dala som do macbooku kartu zo zrkadlovky a dala som to do SonyPro12 a začala som to strihať. Peter mi občas povedal, ako by to bolo super a podobne. Keď som to mala dostrihané, tak som šla robiť ten obrázok na video (sorry, vypadlo mi ako sa to volá:D) a keď som mala všetko hotové tak som to dala na YT. Zatiaľ ako neverejné a zajtra o 11:00 ho dám ako verejné. Napísala som na fanpage, že video bude zajtra o jedenástej a sklapla som ho. Prišla mi správa. Hmm, docela ma prekvapilo, kto napísal.

Ahoj Ellen:)3 Pamätáš sa ešte na Cynthiu a Biancu? :D :3 :* Rady by sme sa s tebou stretli a niečo natočili, čo ty na to? :D :) :* Budeme rady, keď odpíšeš:D Zatiaľ ahoj a pekný deň^^

Usmiala som sa. Normálne som na nich zabudla.. Rozhodla som sa im odpísať a dohodnúť sa na dnes.

Ahojtee!! :) Samozrejme:3 :* Šlo by to ešte dnes? :D Prišla by som do Prievidze a asi pojde so mnou aj Peter :D :D Či? Mám ho nechať v Trenčíne? :D :P :3

Odoslala som to a položila mobil pri seba. Peter sa mi celú dobu pozeral do mobilu, takže je jasné, že o všetkom vie.
,,Ty by si ma tu nechala?" urobil puppyface. Usmiala som sa neho..
,,Možno" povedala som a začal ma štekliť.
,,P-P-e-tt-e-rr!! P-pooz-oor na t-t-en ma-cc-book!!" kričala som pomedzi smiech a on prestal a zobral macbook aj s mojím mobilom a položil to na stolík. Začal ma štekliť a ja som sa smiala ako idiot. Nenávidím to, vždy mám pocit, že vybuchnem.
,,Prosím!" povedala som pomedzi smiech.
,,Až keď mi povieš, že by si ma tu nenechala." povedal. Božee.
,,No dobre, dobre." povedala som a on prestal. Posadila som sa a mala som taký dokonalý strategický plán. Zdrhnem mu. Tri-štyyy-ri!!! Rýchlosťou svetla som sa vyparila a utekala som mu po celom baráku. Potkla som sa a hlavou narazila do rohu steny. Padla som na zem.. Zatmavilo sa mi pred očami...

Uhh.. v prvom rade by som sa vám moc chcela poďakovať za podporu!! <3 Ďakujem moc a milujem vás<3 teraz časti nebudú často.. Tento týždeň, ten budúci a potom už len 2 dni. Potom ide naša trieda (ja nejdem) na dvojdňový deň a ešte predtým na predstavenie Daniela Heviera. Tieto dni/týždne sa opravujú známky. Potom po výlete nebude moc možností.. Ale všetko vám to vynahradím:3 :* Nebojte sa!! <3

-Vaša Ellen<3

Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora