Bölüm/6

25 12 0
                                    

Babası bu bebeği gördüğün de ne tepki verecekti? Olayları babasına anlatsa istemediği şeyleri yapardı. Emindi. Kendi başına halletmesi gerekiyordu. Ama nasıl yapacağı hakkında hiç bir fikri de yoktu. Bu bebek ne olacaktı peki?

Daha bebek nasıl tutulur onu bile bilmiyordu genç kız. "Ne yapacaktım?" aklında sadece bu soru vardı. Öğrenmesi gereken bir sürü şey vardı birde . Ama ilk işi bu bebeğin gerçekten kardeşi miydi?

Başını arabanın camından çekip yanında sadece arabayı süren adama baktı. Ne demesi gerektiğini bilmiyordu. Ama lafı dolandırmakta istemiyordu. Bu yüzden aklındakini söyleyiverdi.

" Sana nasıl güvenebilirim? "

" Ben sana nasıl güvenebilirim? "

" Yardımın karşılığında benden bir şey istemeyecek misin? Para , pul , yardım ve benzeri? "

" Isteyeceğim tabiki de ama yemekte konuşmamız gerekiyor. "

" Haklıymışım. Hiç kimse kimseye karşılıksız yardım etmez."

" Öyle. "

Buse , Fatih'in ne isteyeceğini oldukça fazla merak ediyordu. Eğer konu farklı yerlere kayarsa bebeği alıp bu adamdan uzaklaşırdı.

Restorantın önüne geldiklerinde genç kız çekinerek arabadan indi. Geldikleri yer oldukça modern ve şık bir mekandı. Ama Buse'nin üzerinde ki kıyafetler biraz kirli ve ortama uygun değildi. Genç adam , bu gerginliği fark etmiş olacak ki kızın sırtına ellerini koyarak içeriye doğru ilerletti.

İçeri girdiklerinde kimse kıza küçümseyici bakışlar falan atmamıştı. Genç kız gereksiz yere huzursuz olduğunu fark etti. Neyse diye geçirdi içinden.

Cam kenarında bir masaya geçirip oturdular. Öğle yemeği için hafif bir menü tercih ettiler.
Yemeklerini yerken ortamda insanların çıkardıkları çatal bıçak seslerinden başka ses yoktu. Arada bazı insanların kahkahası duyulurdu bu mekanda. Nezih ve düzenli bir ortamdı.

Genç kız yemek yerken olanları düşünüyordu. Bir kaç ay öncesinde gittiği her yerde kahkahası olurdu. Gülmeyi çok severdi. Şimdi ise kahkaha atan insanlardam nefret ediyor ve kendisi mutsuz iken onların böyle nasıl güldüğünü anlamaya çalışıyordu. Sonra bu düşüncesi ona çok saçma gelmeye başladı. Kim onun halini biliyordu ki?

Karşısında ki adam arada sessizliği bozup bir kaç soru soruyor sonra tekrardan yemeğine dönüyordu. Genç kız , adamın uzun süreli bakışlarını da göz ardı edemiyordu. Rahatsız olmuştu. Genç adam tekrardan o sorular sormaya başladı. Ama sorduğu sorular arasında bu soruya cevap vermek istemediği tek sorusu buydu. Diğerleri önemsiz konulardı.

" Ailen nerde? "

" Annem öldü , babam yaşıyor. "

" Başınız sağolsun. Bugün ki olay annenin ölümü ile alakalı değil mi? "

" Nerden anladın? "

" Cebinden bu kağıdı düşürdün biraz önce. "

Elindeki kağıdı baş parmağı ile orta parmağı arasına alıp havaya doğru kaldırmıştı. Genç kız kağıdı görür görmez tanınmıştı. Ani bir hamle ile kağıdı almaya çalışmış lakin Fatih kağıdı geriye doğru çekip kağıda ulaşmamasını sağlamıştı. Genç kızın öfkesi bir anda yükselmiş , dişlerini sıkarak konuşmaya başlamıştı.

" Onu bana ver. O bana ait. "

Kağıdı yüzüne doğru atıp hiç bir şey olmamış gibi yemeğine devam etti adam. Genç kız adamı izleyip ne yapmaya çalıştığını bir türlü anlayamıyordu.

Genç adam yemeğini bitirip tabağının yanında duran peçeteyi alıp ağzını sildi. Peçeteyi düzgün bir şekilde katlayıp tabağın kenarına sıkıştırdı.

" Şimdi ne istediğimize gelelim."

" Bana yardım etmeni isteyen yok. "

" Ama artık sırrını öğrendim. "

Tek kaşını kaldırıp çarpık bir gülümseme yolladı genç adam.

" Tehtit ha? Başına iş almak hoşuna mı gidiyor? "

Tek kaşını kaldırıp çarpık bir gülümseme yolladı genç kız. Tıpkı adamın yaptığı gibi.

" Birazcık. "

Genç adam alayla kaşlarını kaldırıp gülümsemişti. Bela almak hoşuna gitmiyordu hatta temizlenmek bile istiyordu. Kirli işleri bir türlü peşini bırakmamıştı. Şimdi ise genç adam bu kirli işi yakalamaya çalışıyordu.

" Karşılığında ne istiyorsun benden? "

" Şimdilik bilmiyorum. Zamanı gelince söylerim. "

" İyi tamam. Yanlız okulum bitene kadar bebeğe sen bakacaksın. "

Genç kız işaret parmağını Fatih'e doğru uzatmış cevap vermesini bekliyordu. Genç adam kafasını onaylar bir şekilde sallayıp gülümsedi. Ardından sağ elini Buseye doğru uzattı. Buse elin sahibina bakıp gülümsedi. Elini uzatıp sıktı ardından aşağı yukarı salladı. Ardından elleri ayrıldı.

Anlaşmaları tamamdı.

Fatih , garsondan hesabı istedi. Bir süre sonra hesap gelince Fatih ayağa kalkıp pantolonunun cebinden parasını çıkarıp kutuya koydu. Her zaman ki gibi de bahşiş bırakmayı da ihmal etmedi.

Beraber restoranttan çıkıp arabaya binecekleri zaman gözü o adama takıldı. Siyahlar için de ki o adama. Yine takip ediyordu işte. Genç kız ani bir hamle ile koşmaya başladı. Genç kızın koltuğunu gören siyah adam da ara yollara saparak koşmaya başladı.

Ne olduğunu anlayamayan Fatih sadece koştu. Koştu. Koştu. Sonunda Buseye yetişti. Buse parmağı ile siyah adamı gösterince Fatih anladı. Hedef oydu. Buseyi geride bırakıp daha hızlı koşmaya başladı. Kaldırımda ki insanlar şaşkın şaşkın bakıyor bazıları ise küfür ediyordu.

Siyah adam ince ve düzgün vücudu ile hızlı bir biçimde koşup ara yollara girerek yolunu kaybettirmeye çalışıyordu. Ama onu kovalayan kişi , Fatih de fena sayılmazdı. Kaslarının verdiği ağırlıkla biraz yorulmuştu. Arkasına baktığında Buse'nin elini duvara yaslayıp dinlediğini fark etti.

Önüne birden dönmesiyle küçük bir kız çocuğuna çarptı. Küçük kız birden yola savruldu. Genç adam toparlanıp adamın peşinden koşacağı sırada küçük kızın ağladığını duydu. İçinde ki merhamet duygusu ile siyah adamın peşini bırakıp küçük çocukla ilgilenmeye başladı. Kızı yolun ortasından kaldırıp başını okşadı. Ellerini avuçlarının arasına alıp küçük öpücükler bıraktı. Sonra arkasından gelen o sesle sinirlendi. Ne yapsaydım diye düşündü? Çocuğu yolun ortasında mı bırakacaktı? Ya bir araba gelip çocuğu görmeseydi ve....

" Beceriksiz. Bir de bana yardım edeceğini söylemiştin. "

" Işime karışma Maymun. "

Genç adamın , genç ve oldukça güzel olan kıza söylediklerinden dolayı kız bir an şaşırsa bile bunu hissettirmek istemedi. Sonradan ise sesini çıkarmadan arabalarının olduğu yöne doğru gitmeye başladı. Yavaş ve küçük adımlarla. Oldukça yorulmuştu.

ÇOK UYKUM GELDİ İYİ GECELER DILIYORUM HERKESE...

01.21

Kaybolan SonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin