𝐌𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐀𝐧 𝐎𝐥𝐝 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝

60 5 0
                                    

Yuki salonda her şeyi halletmiş bir şekilde oturuyordu ve telefonu ile ilgileniyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yuki salonda her şeyi halletmiş bir şekilde oturuyordu ve telefonu ile ilgileniyordu. Fakat Kita yanına çağırınca eşyalarını bankta bırakmış ve gitmişti. Bunu fırsat bilen Atsumu ve Suna Yuki'nin telefonunu karıştırmaya başladılar.

"A New Mesage From 'We Are Toman Bich😌💅💞'"

"Bu nasıl isim be" Atsumu yüzünü ekşirtirken sordu.

"Senin koyduğun isimlerden iyidir" Suna göz devirerek söyledi. Daha sonra ise guruba girdi.

Monjiro😀🔪
YUKİ-CHİNNN
KEN-CHİN KABA DAVRANIYOR

Ken-chin😖💞
HAYIR DAVRANMIYORUM

Monjiro😀🔪
BANA DORAYAKİ ALMADI

Ken-chin😖💞
KENDİ YEMEĞİNİ KENDİN ALABİLİRSİN

"Neye bakıyorsunuz lan" Arkalarından gelen kalın bir sesle ikiside irkildi.

"Şey İtō-chan.." Atsumu başladı.

"Yuki-chan!.. Hey!.."

"O benim değil mi?" Eğer Suna ve Atsumu auraları görebilseydi kesinlikle Yuki'ninkini siyaha yakın mor olarak görürlerdi.

"Onların nesi var?" Birinci yıllardan biri üçlüyü gösterdi.

"Kendi hallerine bırak" Aran çocuğu üçlüden uzaklaştırırken söyledi.

Tam olarak gördükleri şey ise şuydu; Atsumu ve Suna yere kapanmıştı Yuki ise kollarını ve bacaklarını hafif açmış bir şekilde hafif tatlı kızgın bir surat ile ikiliye bakıyordu.

"Hadi pratiğe" Yuki yerine otururken söyledi.

"Evet İtō-sama" Suna va Atsumu aynı anda söyledi ve diğer üyelerin olduğu yere geçtiler.

✧༺♡༻✧
"

Evet ken?" Kız bir yandan not alırken bir yandan da telefonuna cevap verdi.

"Yuki-chinnn ben Ken-chin değilim" Karşı hattan gelen Monjiro'nun sesi ile hafif gülümsedi kız.

"Neden Ken'in telefonundasın Monjiro?"

"Telefonumu aldı. Bende onunkini aldım!" Kız çocuğun heyecanlı çıkan sesine gülümsedi.

"Şimdi işim var ama" Kız önünde kavga eden ikizlere baktı ve iç geçirdi.

𝐔𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐋𝐨𝐯𝐞 | 𝐌. 𝐀𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮 𝐱 𝐅𝐞𝐦!𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin