ნაწილი 1

36 3 9
                                    

იყო ლამაზი დღე გორიდან თბილისისაკენ მარშუტკით მიემართებიდა ერთი ბიჭუნა სასაცილო თმის სტილით(წინ აუპარსეს თმები) ის თბილისში მხოლოდ მომავლის გასაუმჯობესებლად ჩადიოდა, მისი წარსული მძიმე იყო ის დედამისსაც არ უყვარდა,მაგრამ თვითონ იგი უსასრულო პოზიტივსა და სიყვარულს ასხივებდა(უბრალოდ მანიპულირებს ეგ ჩათლახი). ამ ბიჭს გიორგი გოგოჭური ერქვა და უეცრად პერევალზე მოშივდა და იქაური ხაჭაპური გადაირტყა. თბილისში ჩასვლის თანავე მუცლიდან რაღაც უცნაური გრძნობა იგრძნო და ხვდებოდა რო რაღაც უახლოვდებოდა ეს რაღაც დიარეა იყო რაც ოერევლის ხაჭაპურმა გამოიწვია! ის ტვალეტის ძებნას შეუდგა. როცა ტვალეტი იპოვა სასწრაფოდ შევარდა, ტვალეტს კარგი დღე არ ეწია!! გამოსვლისას შენიშნა ერთი გოგონა ძველი ხის სახლის აივანზე, რომელიც არაბულ (არაბულ) ცეკვას ცეკვავდა,გიორგი უეცრად ახალმა გრძნობამ შეიპყრო მუცლიდან მაგრამ, მაგრამ! ეს დიარეა აღარ იყო ეს უკვე სიყვარულის გრძნობა იყო მის სულს აჩიქებდა იმ გოგონას სილამაზე აივნიდან! ვერ მოითმინა და სკანდალის დასატრიალებლად მოემზადა! ამ გოგონას სახლში აუვარდა. გოგონამ მიიღო რას ციტა გასაკვირია, რატომ უნდა მიიღო ვიღაც ჰცხო სახლში აშკარა იყო რომ გოგონასაც მოეწონა. ამ გოგონას რუსო ერქვა. გიორგი გოგოჭური გაეცნო რუსოს და ისინი ძალიან დაახლოვდნენ მათ გადაწყვიტეს საერთო ვიდეოების გადაღება ტიკტოკისთვის და ესე გაჩნდა უკვდავი დუო! გიორგის და რუსოს სახით ეს მართლაც შთამბეჭდავი ფაქტია მსოფლიოს ისტორიაში!

გათენდა მეორე დღე მაგრამ გიორგი გოგოჭური რუსოსთან არ დარჩენილა რუსოს როგორც კი ჩაეძინა გიორგიმ დატოვა რუსოს სახლი და ახლომდებარე სასტუმროში მოთავსდა (ფოიეში რადგან ნომრის ყიდვის ფული არ ჰქონდა) მას უკვე რუსოს ნომერი ჰქონდა და შეეძლო დარეკვა მას უნდოდა სადმე დაეოატიჟებინა და სად დაპატიჟებდა უკეთეს ადგილას თუარა გლდანში ავტობუსების გაჩერებასთან. მან რუსოს დაურეკა შეხვედრის ადგილზე შეთანხმდნენ და დიდი აკანდალების დატრიალებას შეუდგნენ. რუსომ ტიკტოკ აუდიოტორიაში დიდი პოპულარობა მოიპოვა დიდი სიყვარული მისი საყვარელი ხასიათი და ლამაზი სახე ყველას ხიბლავდა გარდა ერთი ალქაჯი გონბეშოსა ამ გომბეშოს ნათია ერქვა და იგი აპირებდა რომ რუსო და გიორგი დაეშორებინა და გიორგი ჩაეგდო ხელში!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

რუსოს და გიორგის სიყვარულის ისტორიაWhere stories live. Discover now