Giriş

8 3 0
                                    


Öncelikle selamlar.Sude ben.

Ütopyamın adi PANDORA ÜLKESİ.

Buütopyada kullanılan özel bi dil var o da PANDORCA'dır.

Yaşayan insnaların maximum yaş aralıgı 15 ile 40 arasındadır.

Ülkede de 500 kişi bulunmaktadır.

Ayrıca bu ülkede sadece insnalar yok.Birçok enteresan bitki ve canlılar bulunmaktadır.

Bunlara örnek olarak PERİLER de bu ülkede yaşamaktadir.

Bü ütopyada zaman kavramı yok. Varlıklar hayatı dolu dolu yaşamak icin saate bakmazlar.

Ülkenın konumunu betimlemek istersek,etrafı ağaçlarla çevrili bir ada'da bulunuyor.

Kimse maddi durum cekmiyor. Cunku kazandiklari paralari keyigli aktivitelere harcıyorlar.

Zamanın farkında olmadiklari için ölüm kaygısı da yok.

Teknolojik bakımdan gelişmış bir ülke falan halâ coğu alanda el gücü kullanılıyor.

Neden diye sorarsanız yaşayan varlıklar teknolojinin insnalari tembelleştiriğine inanırlar.

Bu ütopyada hastalık kavramı yok. Kimse hasta olmuyor.

AŞK denenkavram yok. Herkes birbirini seviyor ve saygı duyuyor. Bu nedenle varlıklar arasındaki ilişkiler de zedelenmiş olmuyor. Her zaman birlik beraberlik ve yardımlasma devam ediyor.

En önemli mesele de bu ülke hayvanlarla dost bi ülke ve bu ütopyada hayvanlar konuşabiliyor ve insan gibi davranabiliyorlar.

Bu ülkede din zorunluluğu yok. Herkesin farklı bi inancı var ve herkes bu konuda birbriine saygı duymak zorunda.

Ve giriş kısmı için son olarak herkes günde 5 saat akyif olarak çalisiyor ve gunun diger kısmı sosyallesmek icin bolca zamanları kalıyor.


SİZE HİTAP ETMEYEBİLIR. YANI ÇÜNKÜ BENIM ÜTOPYAM. YORUM SİZE KALMIŞ



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pandora ülkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin