rozdział 6

104 6 4
                                    

Przez ostatnie dwa mięsiace leżałam w łóżku. Nie licząc rozprawy.
Rozwód był z powodu Michała więc łatwo poszlo. Cały internet gada o tym że ksawier nie żyje a ja i Michał się rozwiesiliśmy.
Każdy wie dlaczego, nie ja powiedziałam Michał się przyznał do tego i zwalił to ma używki które nadużywał.
Leżałam w łóżku nic nie jadłam dużo piłam wody. Schudłam 8kg, mam podkrazone oczy i odrostu od nie farbowania włosów.
Wstałam z łóżka. Koniec leżenia i opierdalania się trzeba pokazać że jest dobrze. Pojechałam do sklepu kaptur na łeb i okulary i mało osób mnie pozna. Wziełam brązowa i czerwoną farbę do włosów plus rozjaśniać do włosów. Umówiłam zie na paznokcie i na wizytę jutro.
Przefarbowała włosy:

Jestem uzdolniona pod tym zgledme okej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jestem uzdolniona pod tym zgledme okej. Zoabczylam email i mam zaproszenie na premierę jakiegoś filmu. Często chciadzilam ma takie rzeczy. Za trzy dni ma być.

Następnego dnia włosy związałam w koka i dwa pasemka z przodu związałam warkocze.
Pomalowałam się ubrałam krótkie spodenki bylo ciepło i topa do tego długa skurzanak kurtkę, torebkę i poszłam do auta.
Dzisiaj jade na paznokcie.
Wybrałam sobie jakieś ładne i wracając zrobiłam sobie zdjęcie i wsteaialam na Instagrama.

Wybrałam sobie jakieś ładne i wracając zrobiłam sobie zdjęcie i wsteaialam na Instagrama

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💭35.8k ❤️polubiono przez: 33szepan, 33mata i 45.7k użytkowników.

Hej wszystkim, przepraszam za dwa miesiące nie obecności miałam chwilę słabości. Dziekuej że miłe słowa które dostałam ❤️❤️

Kom:
User167382:omg wróciłaś cieszy mnie to kc.
Fp.mata:o boże🙄
33szepan: no no werx wiedzę że wracasz z większą siłą. Napisz spotkamy się w końcu stęskniłem się.
33tedeo: o witam witam słodka, musimy się spotkać.
33wygus: masz już mi wracać do Warszawy lamusiaro.
Kukonogf:czekam aż odpiszesz, mam propozycję dla ciebie

Ostatni komentarz mnie zinteresował, bardzo lubialam twórczość kukona więc postanowiłam że odczytam widomosc która napisał

Kukonogf:
Hej słyszałem co się ostatnio stało przykro mi ale mam propozycję.
Chcesz możesz nagrać zna nutę?

Nagrałam parę nut i dobrze mi poszło więc w sumie czemu by nie?
Muszę się lepiej poczuć więc zrobię coś co po prostu lubię.

33Werx:
W sumie czemu by nie, kiedy chcesz? Odrazy mowie za dwa dni jestem zajęta idę na pramiere filmu

Kukonogf:
Spotkamy się jutro żeby ugadac wsyztsko?

33werx:
Mieszkasz w Warszawie?

Kukonogf:
Tak ale lepiej w jakimś miejscu się spotkać gdzie nie będzie nikogo.

33werx:
Schodki jest tam miejsce gdzie nikogo nie ma spotkamy się pod caffe Nero będziemy mogli wziąść sobie kawę na wynos i potem na schodki git?

Kukonogf:
Okej to do jutra.

W ten sposób wracam do Warszawy mam już tam mieszkanie wynajęte bo chciałam tam wrócić już byłam gotowa. Wzięłam swoje rzeczy i pojechałam do domu.
Mała kawalerka nic więcej nie potrzebuje.
Ubrania dałam do szafy i poszłam się przejść i postanowiłam zadoznic do Krzyśka.

-hejka masz czas?-zapytałam gdy odebrał.

-dla ciebie zawsze-zasmial się Krzysiek.

-za 5minut masz być w nero-powiedziam i się rozlaczyłam.

Poszłam pod Nero gdzie zoabczylam trzech chłopaków. Byli wszyscy oprócz michała. Dobrze wiedzieli że nie chce go widzieć.
Przywitałam się z wszytskimi i poslzismy posiedzieć w Nero na spokojnie jedząc kanapkę z ogórkiem i pijąc tropical frut.
Tęskniłam za nimi dwa miesiące to za dużo albo nawet więcej nir wiedziałam ich e chuj długo bo właściwie z dobrze 3lata jak już gadaliśmy przez telefon a widzialismy się przelotem gdy odporwadzali Michała albo przyejdzali po niego.

Michał

Zjebałem wszystko staracilem jedyną dziewczyne na której mi zależało nie licząc mojej mamy.
Siedziałem w domu i piłem nie wychodziłem wyłączyłem telelfon.
Postanowiłem nagrać o tym nutę, trochę może dziwne ale to jest dla mnie terapia muzyka jest dla mnie terapią.

Mam nadzieję że się wam podoba, trochę krótki ale spokojnie następny jes dłuższy.

to jest miłość?//mataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz