Chapter 4 🌹

13 4 0
                                    


Lepas aku kemas semua barang ii yang dah digunakan malam tadi aku pun terus masuk ke bilik sebab tadi aku pasang niat nak sambung layan kdrama yang tertangguh lama .

Tengah syok ii tengok tiba ii fon aku berdering . Ala ii siapa yang sibuk call orang time tengah syok layan drama ni aduh . Dengan malasnya aku pun tengok nama yang tertera di depan skrin . aku memutarkan mataku ke atas dengan malas . Dia nak apa lagi siot ihh . Semak bethol la .

Aku pun dengan malasnya jawab call tadi .

" hm kau nak apa lagi ? "

" Ju , please i nak jumpa you untuk explain semuanya . I'm so sorry sayang . Apa yang you nampak semalam tu kawan i jer . I dengan dia takder pape . Please sayang . I mohon kita jumpa sekarang "

Sakit ? Pedih ? Siapa jer tak rasa semua tu dahla tu partner kau sendiri . Bukan sekali tau mungkin dah banyak kali sebab tula aku susah nak percayakan mamat ni lagi . Aku pun jawabla " k kita jumpa sekarang " . Aku terus matikan panggilan . Malasla nak dengar jantan miang tu nak itu ini lagi ihh . Semak .

Terbatal niat nak layan drama sebab jantan tu . Dasar menyusahkan .

Cafe sakura ~

" Sayang I-" ayat dia terpotong .

" Please stop call me sayang ! Just cakap je apa yang kau nak cakap . Jangan nak buang masa aku dengan rayuan palsu kau tu ". Arahku dingin . Nah kau sapa suh buat hal . Padan muka .

" Okay , first apa yang you nampak semalam semuanya bukan yang you sangka . Tu just P.A baru I and kami hanya berkawan "

Ceh berkawan ? Sambil berpegangan tangan ? Amboi sedap bethol cakap , benda dah terang ii jadi , masih nak mengelak ker mat ? Aku pun mula bersuara .

" Berkawan ? Kau fikir kau boleh nak tipu aku lagi ha ? Patutla selama ni aku chat kau jarang reply ha katanya busy sepanjang masa . Rupanya busy melayan bidadari syurga kau tu . Stop it la joel , aku dah penat nak layan karenah kau lagi ha percayakan kata ii kau , sorryla eh sebab selama ni aku memang dah takder hati langsung kat kau , so lepasni aku harap kau dengan aku dah takder pape hubungan "

" Sayang but i masih sayangkan you and i know juga yang you pun masih sayangkan i kan ? "

" Mr Sim jaehyun for your information aku sekarang dah takde hati kat kau . FAHAM ! " suara aku tetiba tinggi . Siotla . Aku un bangun nak berambus lepastu tetiba tahan tangan aku . Heh jantan ni dah kenapa . Main tetarik tangan orang . Apa dia fikir ni drama Korea pukul 10 tu ker ? . Dahla semak siot .

" Ju..please jangan buat macam ni please . I betul ii masih sayangkan you " Kali ni pegangan tangan dia makin ketat . Aduh sakitla shibal .

" ihh sakitla ! lepas jeball ! " Aku meronta untuk dilepaskan . Sakit siot tangan aku .

Tiba ii ada sorang tangan yang menarik tanganku . Eh siapa pula dia ni . Aku pun pandang ke orangnya . Eh .

" Jongu ? "

" Julie ? "

Kata kami serentak .

" Awak buat apa kat sini ? "

" Erk- awak tolong selamatkan saya "

" Eh ju siapa lelaki ni ? "

" Wait kau siapa pula ? "

mak aii mamat ni orang tanya dia . Dia tanya orang balik .

" Aku partner julie . Kenapa ? kau siapa nak sibuk ? "

" Takla tadi aku nampak kau main tarik ii dia bagai . So aku pergi sini untuk tolong dia "

Dia tergelak sinis .

LET ME LOVE YOU || PJW Where stories live. Discover now