~Чан~
Він змінив свої шпалери на останнє ваше сумісне фото, коли був у турі. На ньому ти під час чергового перегляду когось фільму випадково заснула на плечі Бана і чоловік просто не міг не зробити швидке селфі.
Чан скучив за тими моментами, коли, повертаючись додому вночі, міг спостерігати твій спокійний сон в обіймах з теплою ковдрою або іграшками. В такі моменти його серце починало горіти від розриваючих тіло почуттів.
Коли повернувся додому Чан не змінював іх, адже це стало його улюбленим фото
Одного дня ти взяла його телефон, щоб замовити їжі на вечір і саме тоді вперше помітила нові шпалери. Фото було, звісно милим, але вигляд свого сплячого обличчя викликав в тебе сміх.
«Тільки не кажи, що це хтось бачив, Крістофер!»
Чоловік почервонів в той момент як зрозумів що саме викликало таку реакцію.
«Вибач, ти просто така мила».
~Мінхо~
Якось ви приїхали на вихідні до його батьків і, як завжди, першим ділом ти пішла гратися з котиками.
В цей момент Мінхо зайшов у кімнату і побачив ймовірно наймилішу сцену усього свого життя де його кохана розважає пухнастих істот. Він тихенько, наче зараз його серце не палає від емоцій, зробив кілька фото, а потім одразу вибрав одну для шпалер.
Ніколи б не зізнався тобі у цьому, але він сходить з глузду коли ти робиш такі прості, але милі речі, особливо з його улюбленими котиками.
Одного вечора він залишив свій телефон в кімнаті поки займався готівкою, і ти скористалася цим шансон щоб зробити кілька дурнуватих фотографій, і тоді вперше побачила його шпалери.
«То ти дійсно мене так сильно любиш, га?»
«Це лише тому, що мої діти там»
Він ніколи її не змінював і милувався фотографією, коли сумував за тобою.
~Чанбін~
Можливо легше сказати коли ти НЕ була на його шпалерах?
Чанбін залежний від постійного контакту та не може існувати без тебе, тому в тур та під час промоушена завжди просить надіслати хоч 1 селфі аби поставити його собі на шпалери.
Нещодавно ви ходили на побачення в кафе неподалік від дому. Приміщення не було просторим але атмосфера всередині, спокійна музика на фоні та інтер'єр створював особливий настрій. В цей вечір ви багато фотографувалися разом в різних дурнуватих позах, що було весело й мило водночас.
Він не приховував від тебе нічого і кожен раз просто показував свої нові шпалери :
«Подивись, яка гарна! Це моя дівчинка!»
Звичайно показав мемберам, що для них стало особливим мемом.
~Хьонджин~
Хьонджин любить тебе фотографувати. На кожній прогулянці чи в дома він спостерігає за тобою і ловить гарні миті для живих фото коли посміхаєшся чи задумливо щось шукаєш в телефонній стрічці.
Коли ти приєдналася до нього та гурту в світовому турі, Хван із задоволенням робив ще більше сумісних фотографій, підбирав парні речі та аксесуари щоб зберегти ці моменти в фото.
У Нью-Йорку ви в перше за довгий час пішли на побачення. Під час вечірньої прогулянки містом ви трималися за руки, багато жартували та просто насолоджувалися одне одним. Твоя кисть була менша чоловічої, що викликало милу посмішку на лиці Хьонджина і він обережно зробив кілька кадрів, одразу змінюючи шпалери.
Ти майже одразу помітила це, коли він почав хихікати, дивлячись в свій телефон.
«Вау, я відчуваю себе так привілейовано»
Хьонджин швидко вимкнув екран, що викликало в тебе сміх.
«Я надішлю тобі це фото і прослідкує щоб ти поставила його на шпалери!»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Y/N & Stray Kids
FanfictionТут будуть комфортні історії українською Велика подяка @go.quoka за те що вона створила ці чудові pov