Je sobota ráno. Probudila jsem se už před osmou. Tato noc byla strašná. Celou noc můj králík hlodal chleba takže jsem vůbec nemohla spát. Jak jsem řekla vzbudila jsem se docela brzo. Sestra odjížděla do Prahy na soutěž. Snědla jsem snídani a hned jsem šla plet zahrádku. Je to strašná nuda a hrozně z toho bolí nohy... No plely jsme až do oběda, protože jsme musely nasét nové květiny. Mamka mi domluvila, že se sousedama půjdu na průvod na kácení májky. Průvod měl začít ve dvě hodiny, ale pro mě si přišli už před druhou. Zatím co mamka chystala oběd- smažený sýr a brambory, já jsem dělala okurkový salát. Po obědě jsem šla zase ven a čekala jsem na sousedy. O třičtvrtě na dvě byli u nás. Šli jsme tam, kde měl začínat průvod. Byli dvě hodiny, ale hasiči tam ještě nebyli. Celý průvod měl zpoždění a ještě k tomu hřmělo a kapalo. Když hasiči přijeli průvod začal. Ve předu byli muzikanti, za něma mažoretky a potom hasičská auta. Šli jsme ke kostelu a kapalo čím dál víc. U obchodu začalo docela hodně pršet a až jsme došli ke kostelu, tak byla taková průtrž že všichni byli úplně promočení. Nikdo neměl deštníky a tak jsme si museli stoupnout pod stromy. No ale bříza není moc vhodná. Když pršelo úplně nejvíc, tak mi volala mamka kde jsme. Samozdřejmě si pro mě přijela. Byla jsem úplně durch. Když jsme přijeli domů, musela jsem si jít okamžitě vyfénovat vlasy. Vypadala jsem, jako bych právě vylezla ze sprchy. Chtěla jsem se tam vrátit, ale pořád pršelo. Musela jsem počkat. Mezi tím jsme s mamkou udělali sirup z černého bezu. Je výborný. Máme asi sedm litrů.
Mamka se rozhodla, že půjde se mnou a já jsem na ni musela počkat. Aspoň jsem si zahrála Skyfall na klavír a další skladby a šla jsem za babičkou ven jí pomoct. Nejdřív jsme umývali okna a potom jsme šly trhat hříbky, které narostly v trávě. Když se mamka připravila, vyrazily jsme. Došli jsme tam a byli tam známí. Já jsem tam ale neměla co dělat a tak jsem šla zpět domů. Doma jsem byla s babičkou a potom jsem šla na počítač si přečíst emaily. Byl tam i od učitelky se kterou jedeme do Anglie. Nakonec jedeme už v sobotu v jedenáct večer!! Bude to strašně dlouhá cesta.
Na sedm hodin jsme se šly podívat na kácení májky. Přišly jsme tam a pořád nic. Půl hodiny jsme čekaly a zase nic. Potom jsem si šla s mamkou něco koupit a paní, která tam prodávala nám řekla, že kácení bude až kolem desáté, protože hasiči museli odjet, protože spadly dva stromy na nějaký dům. S babičkou jsme šly domů, aby jsme tam nečekaly. Byly jsme s mamkou domluvené, že až budou májku kácet, tak nám zavolá a my se podíváme z okna. Z mojeho pokoje šla májka celá vidět. Nakonec se kácela kolem deváté, ale já ani babička jsme ji moc neviděly spadnout, protože jsme se dívaly někam jinam...
Další díl za 15 hvězdiček?