Chapter 9 🌹

2 4 0
                                    

Lepas aku bla dari cafe . Aku tak terus balik aku pergi ke mansion hyungku . Hyunsuk .

Bodyguard yang digaji oleh hyunsuk bukakan aku pintu . Aku pun terus masuk ler . Hehe . Hm .

Aku nampak hyunsuk tengah syok jaga anak dia . Choi Hyunjae . Chilli . Aku pun masuk office kerja dia . Selang beberapa minit hyunsuk pun masuk .

" So macam mana keadaan tadi ? "

Aku mengeluh . ya hyunsuk dengar itu .

" semuanya makin huru-hara sekarang hyung . Daddy tadi mengamuk teruk . Mujurla aku minta tolong si shinna kawal daddy tadi ".

" Aih . So budak jake tu dah jumpa ker belum ? "

Aku geleng .

" Dahla semua dokumen tu nak dihantar esok ke Kobe . ihh menyusahkan betullah ".

" Tak . Sekarang ni dia pergi mana ? "

" Australia ".

" Ha ? Buat apa dia pergi sana ? "

" Aku tak taula hyung . Aku tanya member aku tadi semuanya jawab tak tau ".

" Kau dah minta tolong mingyu dengan cheol ? "

" Belum . Lagipun aku tengah marah sangat tadi ".

" Kenapa pulak ? "

" Kalau si jeongwoo tu tak terus terang pasal hal sebenar memang sampai bila ii kita ni tak tau ".

" Apa yang jeongwoo cakap ? "

" Aku pun baru tahu harini . And aku betul ii terkejut , tak sangka , marah "

Hyunsuk pandang aku maybe tengah tunggu aku cakap hal sebenar .

Aku menghela nafasku kasar .

" Julie ada hubungan dengan si jake tu ".

" WAIT ? WHATT ? she have relationship with fu*king guy ? . Serious terkejut ".

" Camna kalau daddy dengan mummy tahu hal ni . Habisla kita kena tempias ".

" Hyung rasa better kau terus call julie untuk dapatkan kepastian ".

" kang tak pasal ii aku lepaskan marah aku kat dia ".

" Okay now you just call her and ask anything what happen to her . arra ? "

Aku hanya mengangguk .

" Okayla aku balik dulu . Nanti ada pape aku call kau".

Hyunsuk pun just angguk .

Sebelum aku balik aku kena jenguk anak kesayangan aku hm . Btw uncle rindu kau chilli . Aku cium pipi , tangan yang paling penting mulut dia huh . Bau syurga .

Lepas aku lepaskan semuanya aku pun balik .

-

Sampai rumah jer aku terus bersihkan diri . Lepastu aku duduk atas katil aku nak rehatkan badan kejap .

Apa yang hyunsuk cakap tadi terlintas di fikiran aku .

Aku pun terus ambil fon aku . Nombor adikku aku cari .

[ Oncall ]

Hello .

eh bang aku baru jer nak call kau tadi .

Asal nak call aku ?

Nak tanya khabar jer . Lagipun ju boring .

Setiap call tanya khabar .

LET ME LOVE YOU || PJW Where stories live. Discover now