Твоє фото на його шпалерах (Макне лайн)

595 15 135
                                    

~Джисон~

Серед ночі Джисон не міг заснути, він довго грав в різні ігри, гортав стрічки соцмереж, навіть переглядав наукові відео про космос де завжди один і той самий голос монотонно бубонів незрозумілі терміни. Втомлений погляд парубка впав на вже спавшу тебе, груди повільно здіймалися, щічку підперла подушка, від чого губи розімкнулися. Хан не міг не милуватися цим видом й, не довго думаючи, зробив фото, коли, як завжди, вспишка з'явилася в най неочікуваніший момент.

Чоловік не міг стримати сміх, через що ти остаточно прокинулася.

«Що ти в біса робиш, га?»

Заспокоївшись хлопець продемонстрував тобі свої нові шпалери, які встиг змінити підчас невеличкої істерики.

«ХАН ДЖИСОН, Я ВИГЛЯДАЮ ЖАХЛИВО!»

«Ти виглядаєш мило!»

Так почалась гра "спробуй вихопити телефон у Хана щоб видалити своє фото", але ти все одно програла

~Фелікс~

Ви вирішили разом приготувати дещо солодке до чаю та пригостити хлопців з гурту. Зазвичай це завершувалося або катастрофою де на прибирання кухні треба було б витратити вдвічі більше часу ніж на випікання, або ж ви розтягували процес милими жартами, розмовами про минуле чи майбутнє на стільки, що лише серед ночі поверталися в свою кімнату.

Фелікс зачаровано спостерігав як зосереджено ти читаєш рукописний рецепт, що, скоріш за все, вихопила на якомусь кулінарному каналі в юткбі чи тіктоці. Неочікувано Лі взяв невеличку квіточку, якими був прикрашаний стіл, і закріпив за твоїм вухом, що викликало посмішку. Фелікс зробив пару фото і трохи пізніше змінив шпалери демонструючи це тобі.

«Видали!»

«А ти дожени!»

~Синмін~

Твоє фото стояло на його шпалерах протягом довгого часу, майже з самого початку стосунків і було дивно що це залишалося досі непоміченим.

Це була проста фотографія, на якій ти щось готуєш одягнена в домашню футболку, яку вкрала із гардеробу хлопця. Хоч саме по собі зображення виглядало звичайним, для Синміна воно залишається особливим і досі іноді викликає посмішку.

Щоразу, коли ти хотіла позичити його телефон, хлопець ніколи не показував свій екран блокування, роте під час туру чи наодинці він часто роздивлявся його.

«Ось що ти приховував весь час!»

«Тссс, можу я й далі захоплюватися своєю прекрасною дівчиною в тиші?»

~Чонін~

На його шпалерах було фото з вашого першого побачення, де зустрівши тебе хлопець більше не міг відірвати очей. Ви багато сміялися, їли смачні страви та гуляли вечірнім містом, саме під час прогулянки і було зроблено фото, на ньому ти просто обирала напій в автоматі, поки хлопець скористався можливістю і зберіг в пам'яті телефону декілька кадрів.

Кожен раз коли через зайнятість Чонін не може приїхати додому він з теплотою роздивлявся свій екран. В подібні моменти, або ж підчастуру це часто рятує чоловіка від суму.

Ти вже знала, що у нього на шпалерах, хоча він всеодно заперечував і кожен раз для підтвердження змінював заставку на рандомні фото з галереї

«Дражни мене скільки хочеш, але я також знаю яке фото стоїть у тебе!»

«Я й не заперечую, дивись який в мене гарний хлопець!»

Y/N & Stray KidsWhere stories live. Discover now