kontrol dışı saldırı

255 33 25
                                    

•••
Momonun haritası sayesinde onları bulmuştuk ama beklediğimizden daha kötüydü. All For One dahil olmak üzere bir çok kötü vardı ve Bakugou onların arasındaydı adımımızı attığımız anda bizi 50 farklı yöntemle parçalara ayıra bilirlerdi.

Hepimiz kas katı kesilmiştik nefes dahi alamayacak durumdaydık korku bedenimi ele geçirmişti ve bu çok kötüydü çünkü ateşim onu kullanmadığım halde oluşuyor ve elimden kıvılcımlar çıkıyordu daha fazla dayanamadım ve yüzümü çocuklara dönüp kısık sesle konuştum

"Ben ortaya çıkıp dikkati üzerime çekicem size işaret verdiğimde Bakugou'yu ordan çıkarın acele edin" diyerek onların konuşmasına fırsat vermeden saklandığım yerden çıktım. Sanki bunu bekliyorlarmış gibi herkes bana döndü ve özgünlüklerini aktifleştirdiler ama All For One elini yukarı kaldırarak durmaları için işaret verdi. Bu yaptığına şaşırmıştım bir anda gelen sesle yüzümü çevirdim.

"Burda ne işin var aptal kendini öldürtecekmisin!"

"İki dakika sessiz kalsa olmuyor" diye mırıldandım

"Bizi uğraştırmadan ayağımıza gelmen ne güzel fujiwara"

Bunu diyen All For One'ın olmayan yüzüne tiksintiyle baktım.

"Bakugou'yu bırakın!" Dedim baskın bir sesle

Kötüler alayla gülmeye başladı ve Bakugou tekrar sesini yükseltti

"Senin kurtarmana ihtiyacım yok!"

"Şu an gurur yapacak durumda değilsin bir kere olsun o çeneni kapalı tut"

"Arkadaşını bırakıcaz ama henüz amacımıza ulaşmadık"

"Amacımız ne amk önce ben ardından o ne istiyorsunuz bizden?" Diye sordum hiddetle

"Yakında görürsün" dedi sonra bir kaç saniyeliğine Bakugou'ya baktı ve tekrar konuştu:

"İstersen çocuğu bırakırız ama yerine seni almamız şartıyla"

"Hayı-"

"Kabul ediyorum!"

"AKLINIMI KAÇIRDIN SEN!"

"KES SENİNİ!"

Bakugou böyle konuşsa bile beni burda bırakıp gidecek biri değildi bu yüzden ateşten onu taşıyabilecek iki kıskaç yaptım ve o bağırmaya devam ederken ateş onu yakmadan iki koluna yapışıp havalandı bende elimi arkaya geçirip işaret verdim ve herkes bana yönelmişken Todorokinin buz dağının üstünden Lidanın benliği sayesinde Deku ve Kirishima çıktı Bakugou'da onlara çok yakındı Kiri yakalayarak yönünü değişti ve kötülerin arasından çıktılar.

Bakugou'nun ses telleri iyi olucak mı diye düşündüm bir kaç dakika çünkü sesi olduğumuz yerde ki tüm sesleri bastıracak cinsten çıkıyordu.

•••

Omuzlarımı dikleştirip çenemi kaldırdım ve gözlerimi kısıp temkinli bir o kadar da cesaretli adımlarla All For One'a yaklaştım ve tam karşısında iki adım ötesinde durdum.

"Bu sefer ki isteğiniz ne? Yine size katıl-"

"Benliğin"

"Ne..?"

"Benliğini bana verirsen One For All'ı elde etmem kolaylaşır üstüne senin gücünün sınırlarını zorlarsam-"

"ZIRVALAMAYI KES! BÖYLE BİRŞEY OLMİYCAK!"

"Baban da zamanın da senin şu an yaptığın gibi inatçılığından ve dik başlılık gösterdiğinden öldü onun yanına gitmek istemiyorsan dediğimi yap"

"..." Biraz durdum dediklerini anlamaya çalışıyordum.. içimde olan öfkem belirgin bir hal almıştı

"Ne demek istiyorsun? Babamın ölümü ile bir alakan mı var?"

Patlamak için sadece evet demesini bekliyordum...

"Yıllar öncesinde babandan gücünü benim çıkarım için kullanmasını istemiştim ve karşılığında hayal bile edemeyeceği fırsatlar sunmuştum ama o kendini bu kahramancılık oyununa fazla kaptırmıştı ki reddetti. Defalarca onu elde etmek için insanüstü çabalar sarf ettim ama bir türlü olmadı. Zaman geçtikçe o gücü elde edememenin verdiği hise katlanamadım en sonunda hayatına son verdim" ardından alay karışık sesiyle devam etti: "Kim bilebilirdi ki yıllar sonra kızında da aynı benliğin ortaya çıkacağını sen benim son şansımsın henüz çocuksun ve sahip olduğun gücün farkında değilsin o yüzden gecikmeden onu bana ver ve hayatına devam et"

Babamı o öldürmüş... Benim yıllarca acı çekmemin nedeni-...

Gözlerim dolmuştu ağlamalımıyım...? Ama burada ve de onları önünde bunu yapamam yinede ben bir çocuğum babamı öldürdüğünü itiraf eden bu adama ne yapmalıyım?
Kahramanların adaletine mi bırakmalıyım, yoksa kendi yöntemimle mi adaleti sağlamalıyım?

Sanırım ikinci seçenek!

Şu an ki hislerim kriz geçirmeme neden olan öfke veya üzüntüden 10 kat daha yoğundu neyin nasıl olacağını ben bile kestiremiyorken tüm bedenimin yandığını hissettim.. hayır! fiziksel olarak yanmıyordum içimden gelen bir sıcaklık vardı... Elimi kalbimin üstüne götürüp sıktım.

Bunun bedelini ödeyecekler!

Onlardan iki metre aralıktaydım duyduklarımdan sonra ona yakın olmamın veya benliğimi vermemin imkanı yoktu.

"Yemin ederim hepinizi küle çeviricem!"

Tüm kötüler benliklerini aktifleştirerek bana doğrulttu yanıma beni tutması için emir verilen bir kaç nomu geldi ama elimden çıkardığım ateş tek seferde hepsini siyah tozlara dönüştürdü.

Elimde ateşti top şeklinde biriktiriyor ve git gide büyütüyordum artık gözümün önünde tutamayacak kadar genişlemişti elimi yukarı doğrultup büyütmeye devam ettim acı,keder, öfke, intikam bunlar basit duygular değildi kolay kolay kontrol edilemiyorlardı en azından ben edemiyordum öyle ki ateş topu gökyüzünün yarısını kaplamıştı.

Yine oluyor bu şeyi kontrol edemiyorum en son helikopterden canlı yayın yapılıyordu... Herkes beni canavar olarak görecek.

Durmam gerek!

"GENÇ FUJİWARA!"

Sesi duyuyorum ama cevap veremiyorum...

"Zor olduğunu biliyorum ama durman gerek yoksa masum insanları da yaralayacaksın!"

Haklıydı sakinleşmeye çalışmadan sol elimi boşaltıp ateşten güçlü bir çember oluşturdum ve tüm gücümle bağırarak ateş topunu hızla aşağı attım kendime gelememiştim ama ayakta durmam imkansızdı dizlerim üzerine çöktüm. Kurogiri çoktan Tomura ve diğer üyeleri alıp gitmişti sadece All For One kalmıştı umarım burdan cesedi bile çıkmaz.

•••
Kendi ateşim olsa da çok sıcaktı dayanamadığımı farketmiştim ama bayılmamıştım gözlerim kararıyordu yerde gördüğüm düz keskin olmayan demir parçasını alıp göz gözü görmeyen sadece kırmızı ve turuncumsu renginin hakim olduğu içinde olduğum çembere baktım sonunda All For One gözüme takıldı bağırıyordu acı çekiyordu onun olduğu yer dışında etraftaki ateşi geri çektim ve Çemberi kaldırdım aynı anda All Might bana doğru gelmeden elimde ki demiri hızla kafama vurdum ve bayılmama neden oldum... Bilmiyorum belki de öldüm.

(Yok yok ben ana karakterim ölmem)

HEYYYYOOOOO EVERYONE!

Umarım bölümü beğenirsiniz ben çok beğenmedim yani bilmiyorum

Bu aralar bölümleri çabuk yazmak istiyorum gelecek bölümü de hızlı göndermeye çalışıcam.

Eğer beğenirsiniz oy vermeyi ve ilgili alanlara yorum yapmayı unutmayın 💕💕💕

~İkiz Alevler~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin