kiss me my enemy 1

135 20 2
                                    

هری♡
روی نیمکت مترو نشسته بودم،میخواستم با خانواده ویزلی برم تویه سکو،خمیازه ای کشیدم و تکیه دادم به نیمکت،صدایه آشنایی به گوشم خورد سرم کج کردم که ببینم کیه که لوسیوس مالفوی دیدم ،خیلی ریلکس پسرش به یکی از ستون ها چسبونده بود و داشت با حالت دستوری و تهدید باهاش حرف میزد.

لوسیوس:دراکو اگه بشنوم نزدیک اون پسره یتیم شدی،اینو بدون که بد حالتو میگیرم،اینجا دیگه مادرت نیست که خودش بندازه وسط نازت بکشه،پس حواست جمع کن.

=باشه.

یدونه زد تو سرش

لوسیوس:باشه نه چشم.

دراکو با حالت جدی هلش داد عقب و چشمی براش چرخوند و به سمت سکو ۹و ۳/۴ حرکت کرد و واردش شد.

بعد از چند دقیقه به ساعتم نگاه کردم که حس کردم احتمالا خانواده ویزلی زودتر رفته باشن، بلند شدم و با هل دادن چرخ دستی به سمت سکو رفتم،واردش شدم همون لحظه بعد اینکه از اون طرف اومدم بیرون شوت شدم تو بغل کسی و باهم خوردیم زمین.

سرم آروم آوردم بالا،به چهرش نگاه کردم،یا ریش دامبلدور بزرگ،مالفوی بود،با حالت متعجب و اخمالویی بهم زل زده بود که به خودم اومدم و سریع بلند شدم که پام گرفت و آخی گرفتم یکم موندم و بعد اینکه اوکی شد کاملا ایستادم،دستم سمت مالفوی دراز کردم که دستم گرفت و بلند شد،اصلا چرا دستم بردم سمتش؟.

=میبینم که چشماتو کاملا از دست دادی پاتر

با دستش روی لباساش میزنه تا اگه کثیف شده پاک شه.

=از دست ندادم،تا اونجایی که یادمه اینجا جایه وایسادن نیست مالفوی.

با درست کردن چرخ دستی و هل دادنش از کنار مالفوی رد میشم.بازوم میگیره.

=هر......ولی هنوزم معتقدم تو داری کور میشی.

=الان چرا اینو هی میگی؟..نکنه فراموشی.....

با صدایه سوت قطار هردو سریع سرمون بر میگردونیم سمت قطاری که داشت حرکت میکرد.هول میشم و بازوم از دستش میارم بیرون و میدوم سمت قطار..اما بهش نمیرسم که میره..نفس نفس میزنم،با اخم به سمت مالفوی میرم.

=اگ تویه گیج وسط نبودی الان تو قطار بودم،حالا چجوری برمممم.

کنار دیوار میمونم،نفس عمیق میکشم،مالفوی میاد کنارم تکیه میده به دیوار.

=خب میتونیم از یه راه دیگه بریم،مثلا تلپورت کنیم،من کتابش دارم

=نخیر لازم نکرده،اینجا جام امن تره،اصلا اونجایی که بعد تلپورت منو میبری معلوم نیست کدوم جهنمیه،میخوای منو بکشی؟

=هوف نه پاتر احمق

دستم گرفت و کلمه ای رو زمزمه کرد که همه جا تاریک شد و بعد چند ثانیه دوباره روشن شد.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kiss me my enemy"drarryWhere stories live. Discover now