1

10 2 0
                                    

Selaam. Yepyeni bir kurgu ve sanırım ilk kez bu anime için yazıyorum. Animede bu zamana kadar gelinen bölümler için yazacağımı ve mangası esas almayacağımı belirtmek istiyorum.
<i> iç ses anlamına geliyor bu arada

Her neyse ismimiz yok çünkü isim uydurma yeteneğim yok ve burası kendi kurgu dünyam olduğu için bir şeyler sallarım haberiniz olsun. Çok da gözünüzü korkutmak istemem açıkcası o yüzden hızlıca hikayeye başlıyorum.

Uyandım fakat külçe gibi ağırdım. Yataktan doğruldum. Biraz gerinip boynumu kütlettikten sonra duşa girdim. Suyun sıcaklığını ayarladıktan sonra üstümü çıkarırken gözüm aynaya takıldı.

Karşımda mor gözaltlı, saçları dağılmış, gözlerinde yorgunluk olan uykulu bir kız vardı.

<i> galiba biraz dağılmışım.

Ilık bir duştan sonra kendimi biraz olsun yenilenmiş hissediyordum. Gittim okul formamı giydim. Gerçi okula da gidesim yoktu ama ne yapalım gitmem gerekiyordu.

Anahtarımı aldım ve evden çıktım. Okula doğru yürürken motorsikletli serseriler yanımdan bana çok yakın bir şekilde geçtiler. Sinirlenmiştim ama arkalarından bağıracak kadar da zinde hissetmiyordum kendimi . O yüzden içimden sövmekle yetindim. Ben kafamda o çocuklar elime geçse neler yaparım diye kurgularken farketmeden okula varmıştım.

Derin bir nefes alıp okula girdim.

Time skip

Okul bitmişti saygısızca. Sinirliydim etrafımda fır fır dolanıp bana laf atan insanlara. Gerçi bi tık eğlenceliydi onlarla oynamak ama olay şuan eğlenmem değildi. Sıkıntıdan patlıyordum ve bir çeteye katılma planım vardı. Daha önce hiç bir çetede bir kız görmemiştim yani katılabilirsem kabadayılıkta bir çağ açacaktım. Kızların gururu Marie(evetevet son dakikada uydurdum beğenmezsem değiştiririm ehehe)

Ben bunları düşünürken birine çarptım. Bu bir kabadayıydı. <i> galiba sıçtım.

Adam beni öldürecek gibi bakıyordu. Korkutucuydu fakat yüzüne biraz daha dikkatli baktığımda sadece cüsse olarak büyük ama zekasının o kadar da iyi olmadığını belli eden kücük bir çift gözü vardı. Gülümsedim.

-"NE GÜLÜYORSUN LAN" ( çevirilerde böyle konuşuluyor ya ondan yazdım💅)

Alaycı bir şekilde onu süzdüm sonrasında sıra yüzüne bakmaya gelince iğrenerek baktım ve

+" Yolun ortasında kazık gibi durursan herkes sana çarpar keltoş."

Bana garip bir ses çıkararıp kafasını hafif yana eğerek baktı. Az daha şansımı zorlarsam zararlı çıkan ben olacaktım ama bunu önemsemiyordum.

+"Sen tokyo manji çetesinden misin? "

Afallamıştı. Üstünde ne kabadayı üniforması vardı ne de kendisi bir çete mensubu olduğunu söylemişti.

-"Evet."

Tek diyebildiği buydu. Ama bu bana yeter de artardı bile.

+"Beni dövüştürdüğünüz insanların yanına götür. "

Çok çabuk ikna olmuştu. Ben belki arbede yaşanır diye tam gard alırken çocuk kabul etti ve önümden yürümeye başladı. Onu takip ediyordum. Yaklaşık 15 dakika sonra oradaydık. Geldiğimi gören kişiler yanındaki kişiyi dürtüp kaşları ile beni gösteriyordu. İzleyenlerin çoğu ortadaki kavgadan çok beni izlemeye başladı. Salına salına en ön tarafa yürüdüm. Arkamdaki rahatsız edici bakışları hala ensemde hissediyordum.

+"Oturabilir miyim? "

Oturan birkaç kız görünce şekli değişen  ucube birbirini itip bana yer açma çalıştılar.

Chifuyu askim olmus (Chifuyu X Yn) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin