18.Bölüm

18 3 0
                                    

   - Artık Mantığım Duygularımı Yeniyor, Ve                     Bu Bana Daha İyi Geliyor -

Çoğu zaman duygularımız mantığımızın önüne geçiyor.

Mantığımızla baktığımızda her şeyi ama duygularımızla baktığımızda sadece görmek istediğimiz şeyi görürüz. Fakat bizim görmek istediklerimize değil, görmemiz gereken şeyleri görmeye ihtiyacımız var.

Bunun için de duygularımızın, hiçbir zaman mantığımızın önüne geçmesine izin vermemeliyiz.

Çünkü duygularımız bizi gitmek istediğimiz yere götürür. Ama her gittiğimiz yol ve her istediğimiz şey doğru olmayabilir. Bunu da çoğu zaman yanıldığımızda anlarız

Mantığımız ise bizi doğru olan yola götürür.

Hayatın birçok acı gerçeği olduğu gibi, bir acı gerçeği de bazı şeylerin hayal ettiğimiz gibi olmamasıdır.

Tamamen duygularımla hareket ettiğim zamanları geride bıraktım. Şu an sadece mantığımla hareket ediyorum. Bu bakış açısı bana birçok şey kazandırdı.

En çok da ihtiyacım olan şeyleri geride bıraktığımı, göz ardı ettiğimin farkına vardım.

Benim, hep tek bir hedefim vardı, olabildiğimin en iyisi olmak. Hep kendimi geliştirmeyi hedefledim bu ana kadar. Yeni şeyler keşfedip yeni deneyimleri amaçlardım.

En sonunda bütün bunları göz ardı ettiğimin farkına vardım. Ve yeniden dedim. Kaldığım yerden devam etmek için yeniden başladım.

Ama bu defa her zamankinden daha güçlü kalktım. Çünkü her zamankinden çok daha hırslıydım. Neden diye soracak olursanız.

Kendime göz ardı ettiğim şeylerin buna değmemesidir.

Hayattaki tek amacınız kendinizi olabildiği kadar geliştirmek olsun. Kendinizi geliştirin. Daha çok okuyun, daha çok gezin, daha çok araştırın, daha çok soru sorun.

Ama bütün bunları yaparken sessiz olun.

Çünkü insanlar sizi güçlü görmeye dayanamazlar. Ve sizi bir şekilde engellemeye çalışırlar, bazen de maalesef ki bunu başarılar.

Bunlara izin vermeyin. En sonunda, en güçlü halinize çıkın karşılarına ve onlar da sadece seyretsin..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 SEN KENDİN BİR MUCİZESİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin