28 . BÖLÜM

777 30 14
                                    

" sen beni gerçekten delirteceksin yokmu üstene giyecek bişey giderken giydiğin tişört nerde ? " dedi çantamı açarken içinde üstüme giyeceğim birşey arıyordu  " Tuğçe'ye verdim onu giymeyeceğim için " dedim " ya niye Tuğçe'ye veriyorsun üstüne giysene " dedi " çekil daha eve gidip duş alıcam " dedim " bu kılıkta eve gidemezsin " dedi " devran çekil " dedim ama o beni sırtına attı " devran " dedim sırtına vurarak içeri girdi merdivenlerden çıkarken abim ortada gözük müyordu

Beni odamıza götürdü ordan da ebeveyn banyosuna napıyordu bu . duşa kabini açıp beni indirdi " gerçekten deli edeceksin beni " dedi sinirle " devran napıyorsun " dedim " kıskanıyorum anladın mı ? Kıskanıyorum nasıl bir yer olduğunu bilmiyorum bi de bana diyorsun ki orda duş alıcam yetmiyor bu üstündekilerle buraya geliyorsun " dedi " kadınlara özel bi yer demiştim " dedim " biliyorum ama burda 1 saat kafayı yedim bide bu üstündekilerle geliyorsun korumalar var kapıda ayra " dedi " sen varsın ne olacak ki " dedim sakinleştirmek isteyerek " ya çıkmasaydım kapıya " dedi " çıktın ama " dedim " bi daha böyle dışarı çıkmıyorsun spor solonuna hala güvenmiyorum bunun hesabını vereceksin " dedi ve birden suyu açtı çığlık atıp " devran su çok soğuk " dedim " aklın başına gelsin " dedi üstümdekilerle sırıl sıklam olmuştum sinirle " çık dışarı devran " dedim sinsice gülerek dışarı çıktı . Suyu ayarlayıp üstümdekilerden kurtuldum duşumu alıp çıktığımda devranın bana aldığı tatlı bi pembe renk bornozumu giydim dizimin hemen üstünde bitiyordu ebeveyn banyosunun kapısını açıp dışarı baktım yatak odasının kapısı kapalıydı odada kimse yoktu dışarı çıktığımda benim için bıraktığı kıyafetleri gördüm gülümseyerek kapıyı kitleyip giyindim saçımın ıslaklığını havluyla alıp serbest bıraktım tarağım giyinme odasındaydı bornozumu devranın bornozunun yanına asıp giyinme odasına gittim .

Gördüğüm manzara karşında şoka girdim devran seni mahfedicem giyinme odamdaki pufun üstünde spor kıyafetlerim kesilmişti gidip elime aldım resmen sanatsal çalışmıştı ya inanamıyorum makasla paramparça etmişti güzelim kıyafetleri hemde beğenmedi başka elbiselerimi de kesmişti tam çığlık atıcakken asel aklıma geldi elime kesilmiş kıyafetlerimi alıp aşağa indim salonda yoktular kış bahçesinde de bi katta indim bahçede oturuyorlardı .

Asel abimin kucağındaydı burnumdan soluyarak devranın karşına geçtim o bana sırıtarak bakıyordu " abi aseli içeri götürün " dedim abim elimdekilere bakıp " ayra asla yalan söyleyemem iyi yapmış " dedi " abi " dedim içeri göstererek " normal şartlarda asla izin vermem ama sinirli şuan kesin kavga edecekler ayrılırsalar ne ala hadi biz içeri gidelim sevgilim " dedi Leyla'ya  devran " rüyanda görürsün " deyip bana döndü " saçını kurutmamışsın " dedi " şuan derdimiz bu mu gerçekten " dedim " benim bu " dedi " benim değil ama sen bunları nasıl kesersen ya " dedim elimdekileri devrana fırlatarak devran bi şortumu eline alarak " bak bunu gördün mü ? Kalp yapmaya çalıştım ama pek olmadı galiba " dedi benimle hala dalga geçiyordu " devran " dedim " sana demiştim sevgilim giydirmem onları diye dimi ? " dedi " gene alıcam aynılarını gene alıcam " dedim " gene keserim " dedi rahat bi şekilde " tekrar alırım " dedim " tekrar keserim " dedi " konuşma benle devran ya gidiyorum ben " dedim bileğimden çekip ayağa kalktı " dokunma bana istemiyorum gidicem " dedim kendimi ondan kurtarmaya çalışarak " bırakmam " dedi saçımdan öperken " şimdi gidip sana daha güzellerini alabiliriz" dedi " istemiyorum ben onları beğenmiştim " dedim " ama ben beğenmemiştim " dedi " bırak ya çok sinirliyim sana " dedim onu itmeye çalışırken " ayra istemiyorum onları giymeni o zaman sporada gitme " dedi " gidicem inat değil mi ? " dedim derin bi nefes verdi " spor solonun adını söyle ayra istersem ben öğrenirim ama bunu yapmak istemiyorum senden duymak istiyorum " dedi " söylemicem ve sende bana güvenip bulmayacaksın " dedim " çok zorluyorsun ayra neden anlaşamıyoruz bu konuda " dedi " spor kıyafetlerimi kestin " dedim " yenilerini beraber alsak " dedi " ne istedin güzelim kıyafetlerimden " dedim " sen eve nasıl geldin öyle ceza olsun " dedi " gidiyorum ya " dedim bileğimden çekip kendine sabitledi beni " gidemezsin beni bununla tehtid etme izin vermem " dedi alnımdan öperken " küsüm " dedim " o zaman benimde sana küsmem lazım " dedi " o niyeymiş sen benim kıyafetlerimi kestin " dedim " aynı şeyleri bi daha mı konuşalım bi daha öyle dışarı çıkmak yok söz ver " dedi " kıyafetlerimi kesmiyeceğine söz verirsen " dedim " tamam ama beraber alıcaz " dedi kafamı salladım alnımdan öpüp içeri girdik el ele tutuşuyorduk kış bahçesine geldiğimizde abim " ayrıldınız kesin dimi ? Cumartesi isteme yok " dedi hevesle devran " var kardeşim var ayrılır mıyım ben hiç " dedi abim " sülük gibi yapıştı kardeşime bırakmıyor " dedi ya sabır çeker gibi devranla küslüğümü uzatmamıştım çünkü spor hocasını falan öğrenirse bi facia olurdu o yüzden susmayı tercih ettim .

ASEL  ( MAHALLE HİKAYESİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin