Junkyu part~
Lepas kapal terbang peribadi selamat sampai di negara asal . Korea . Kami pun memutuskan untuk pulang ke rumah sebab nak rehatkan diri .
Time nak rehatkan kepala dalam kereta tiba ii telefon milikku berdering . Aku berkerut .
Ini panggilan dari cheol . So aku terus angkat .
" Hm daddy , hyung cheol call dia suruh kita datang mansion dia . Katanya ada maklumat baru nak disampaikan "
" Oh jomlah kita ke sana memandang kita pun belum balik lagi " . Kata daddy .
Aku angguk dan suruh driverku untuk pergi ke mansion cheol .
Mansion Choi Seungcheol ~
Cheol yang baru keluar dari bilik kerjanya terus pergi ke ruang tamu mana keberadaan Encik Choi , Junkyu dan hyunsuk .
" Jadi apa maklumat yang kau dah dapat ? Soal junkyu "
" Aku baru dapat tahu yang sekarang jake tu tengah buat rancangan jahat dia . Dan bukan tu ja dia dah hantar orang suruhan dia untuk ikut jejak langkah julie selama ni "
" WHAT ?? Cheol . So macam mana sekarang ? " Soal Encik Choi .
" Uncle jangan risau sebab cheol dah suruh kawan cheol yang polis tu untuk jaga kawasan di mana keberadaan diaorang "
" Yang paling penting sekarang . Bermula harini jangan suruh diaorang keluar rumah . Sebab dia dah start dengan game dia "
Music play~
Eh tiber .
~
Aku tersedar . Pening . Apa yang aku nampak semuanya berpusing . Lain macam . Apa dah jadi kat aku . Dan aku dekat mana ? .
Aku cuba untuk bangun tapi tangan aku seakan-akan tersekat . Siot . Aku cuba untuk goyangkan tangan aku untuk buka ikatan yang tengah terikat .
Siapa punya kerja ? Siapa lagi kalau bukan lelaki gila tu . Joel . Ya aku tahu tu kerja dia . Dia sorang ja musuh yang aku ada .
" HOI ! BUKALAH GILA ! jerit aku sekuat hati . Aku meronta tak henti ii ".
Tiba ii ada sorang lelaki tegap masuk .
" Hey ! Tak payah nak memekak eh ! Kau nak apa ? Tanyanya sambil angkat dagu aku dengan tangan dia ".
Aku toleh laju .
" Tak payahlah pegang dagu orang bagai ! Dahlah tangan bau celah burit !! LEPASKAN AKU !! tengking aku ".
PANG !
Aku tertoleh ke tepi . Huh perit . Kau dah kenapa tampar muka aku hah gemok .
" Tak payah nak kurang ajar eh ! Kau sedar diri kau tu siapa " Katanya sambil berlalu dari situ .
Aku menghela nafas . Lidahku tolak ke pipi . Sakit . Tapi takpa .
Selang beberapa minit ada sorang masuk . Tapi kali ni bukan lelaki macam tadi . But yang ni orangnya . SIM JAEYUN .
Dia masuk dengan sebilah pisau . So aku buat ii tenang .
" Hai PARK JEONGWOO . selamat bertemu . Kau apa khabar ? Aku rasa kita last jumpa time kat mall dulu"
Dia gelak . Entah apa yang lawak . Dasar lelaki gila .
" Kejap aku nak tanya kau satu soalan . Kau pergi sini sebab apa eh ? Sekejap biar aku teka . Maybe..kau ada urusan ? Ahh baru aku tau URUSAN KAU MELINDUNGI JULIE ? "
Dia gelak lagi . Dah teruk aku tengok kau mat .
" Camnilah kau jangan risau . Sebab aku takkan pernah sakitkan BUAH HATI AKU . And aku masih sayangkan dia . Tak mungkin aku akan sakitkan dia . Melainkan kau PARK JEONGWOO . Disebabkan kau dia benci aku and disebabkan kau juga aku hilang gadis yang amat aku cintai . Hebat betul hasutan kau"
YOU ARE READING
LET ME LOVE YOU || PJW
Novela JuvenilMengisahkan tentang seorang lelaki yang telah lama pendam perasaan pada seorang gadis yang dia cintai . Tapi perasaan tu telah direbut kawan baiknya sendiri walaupun kawannya telah mengetahui bahawa gadis itu adalah gadis yang amat dia cintai sehing...