15. f e j e z e t

131 4 0
                                    

Miután JJ elment, lementem anyáékhoz reggelizni.
-Jó reggelt drága, csodálatos szüleim-dünnyögtem, majd leültem az asztalhoz.
-A húgom ma a szokásosnál jobban bunkóbb-nevetett Noah gúnyosan.
-Ezt pont te mondod?-meredtem rá unottan.
-Gyerekek, ne veszekedjetek már!-szólt ránk apa. Csak megforgattam a szemem.
Reggeli után mindenki ment a maga dolgára, és most még a szüleim se szóltak érte, hogy megint a Snecikkel talizok. Ugyanis Sarah-tól kaptam egy üzenetet.

Messenger

Sarah üzenete:
Szia, John B mondta, hogy mindenki menjen a kastélyhoz.

Emma üzenete:
Gondolom tisztázni kéne a dolgokat a csapat között, nem?

Sarah üzenete:
Nem tudom, de siess!

Emma üzenete:
Oké Sarah Cameron, az FBI már úton van. :D

Sarah üzenete:
😂

Eltettem a telefonom egy kis táskába, majd felkaptam a converse cipőm, és útnak eredtem.  Öt perc alatt (vagy még annyi idő alatt se), már ott voltam John B-éknál.
-Sziasztok!-köszöntem a szokásos módon. Mindenki intett egyet, majd JJ átölelte a derekam, és a fülembe suttogott.
-Csak én gondolok sokat az este eltöltött időkre?-kérdezte suttogva, mire megborzongtam.
-Nem csak te-mondtam halkan, majd JJ felé fordultam, és megcsókoltam.
-Blah, menjetek szobára-tetett fintorgást Pope.
-Nem probléma-vigyorgott rám JJ, mire enyhén zavarba jöttem.
-Miért is gyűltünk most össze?-kérdezte felvont szemöldökkel Sarah.
-Tisztázni kéne pár dolgot-nézett végig rajtunk John B.-Először is, Pope és Kie között nagyon nincs valami rendben, úgyhogy legalább csak próbáljanak meg egymás mellett dolgozni az arany projektnél, lehetőleg úgy, hogy ne öljék meg egymást-itt Pope és Kiara lehajtották a fejüket, és nem mertek egymásra nézni.-Aztán pedig ne halogassuk már tovább ezt a kincsvadászatot, le kell mennünk a többi aranyért, vagyis el kell mennünk még ma este Mrs. Crain házába! Punktum!-adta ki a parancsot.
-Oké!-adta meg magát mindenki.
-Na ezt már szeretem-vigyorgott John B.
-Kit hívjak ki most egy szörfversenyre?-kérdeztem.
-Ó, ha nem bánod, én simán benne vagyok, mert úgyis én nyerek-húzta egoista mosolyra a száját, ki más? JJ. :)
-Csak szeretnéd-vigyorogtam rá.-Na hozzuk a szörfdeszkákat.

A többiek jöttek utánunk, ki nekem, ki JJ-nek szurkolni. Jó nagy hullámok voltak.
-Ha szeretnéd, már most feladhatod-játszotta a nagymenőt a barátom.
-De nem fogom-mosolyogtam büszkén, majd a deszkánkkal odaeveztünk a hullámokhoz, és kezdődött a verseny.
-Ezt kapd ki Maybank!-mondtam, és csináltam egy tripla hátraszaltót.
-Én ennél jobbat is tudok Stilton!-fényezte magát JJ, és egy elég durva átfordulást csinált.
-Na most essen le az állad-vágtam vissza, majd megcsináltam a legújabb, legjobb, legnehezebb gyakorlatot, csakhogy az egyik mozdulatnál...beleestem a vízbe.

Mivel nyeltem egy adagot a vízből,
ezért köhögve feküdtem rá a deszkára.
-Na ki is a profi?-meredt rám JJ vigyorogva, a barátaink meg JJ-t ünnepelték.
-Oké nyertél, gratulálok, de én közben meg nyeltem egy adagot-kértem egy kis figyelmet, JJ pedig rögtön aggódni kezdett.
-Jól vagy? Sokat nyeltél?-kérdezte félve.
-Ha azt mondom, hogy egy adagot, akkor nyilván sokat-forgattam a szemem, JJ pedig ütögetni kezdte a hátam, hogy feltudjam köhögni a sok lenyelt vizet.
-Minden oké?-kiáltotta a partról Kie.
-Persze, igen, mindjárt megyünk!-válaszoltam.
-Most már jól vagy?-aggódott továbbra is JJ.
-Nyugi, nem haltam meg-mondtam nevetve, mire JJ átölelt szintén nevetve rajtam.

Kimentünk a partra a többiekhez, és addigra pont beesteledett, így indultunk is Mrs. Crain házához. Bepattantunk az Öreglányba, John B vezetett, mellette Sarah ült, mögöttük Kie és Pope, mögöttük pedig mi ketten JJ-vel.
-Zseblámpát hoztatok?-kérdezte John B.
-Ú, bocs, elfelejtettünk-viccelődtem.
-Most komolyan?-kérdezte idegesen John B.
-Nyugi már, itt van-mutattam fel a zseblámpát, mire mindenki lenyugodott, majd felnevetett.
-Olyan hülye vagy-mondta nevetve, de édesen JJ.
Én csak mosolyogva megvontam a vállam, aztán meg is érkeztünk a Crain házhoz.

Mindannyian besurrantunk a garázsba, aztán John B derekára kötöttük a kötelet, majd elkezdtük leengedni a kútba óvatosan.
-Na már megint merülhetek le ebben a szennyvízben-fintorgott John B, mire mindenki felnevetett.
-Sss, azt akarjátok, hogy Mrs. Crain megint ránk támadjon, mint múltkor?-förmedtem a többiekre, akik rögtön elhallgattak.
-Megyek fülelni az ajtóhoz, remélhetőleg ez a nő alszik még-mondta Kie, Pope pedig mellé lépett.
-Öhm, megyek veled-dadogott a srác zavarában.
-Gyere-mondta Kie rezzenéstelen arccal, majd arébb mentek.
-Oké srácok, megvagyok!-kiálltotta fel John B, és kezdtük erősen húzni fel a kútból.

Gyorsan bepattantunk a Twinkiebe, és mindannyian felüvöltöttünk boldogan.
-Megvan az arany!!-emeltem fel diadalmasan a kezem.
-Megcsináltuk!-nézett rajtunk büszkén JJ.
-Igen-mosolygott Kie.

[...]

Aznap este mindenki John B-nál aludt, és amolyan ,,Snecik buli"-t tartottunk. Természetesen én JJ-vel aludtam. :) Hamarabb keltem fel mint a többiek, így úgy gondoltam, hogy meglepem őket egy kis reggelivel. Arra gondoltam, hogy palacsintával lepem meg őket, de ahhoz el kellett menjek a boltba, így el is indultam a legközelebbi kisbolt felé. Az úton természetesen össze kellett futnom egy flúgossal. :/ Na ki más, mint Rafe Cameron?
-Mi szél hozott ide Virágszál?-közeledett felém a Cameron családtag, majd megállt előttem.
-Mintha lenne hozzá közöd-mondtam flegmán.
-Rossz hatással vannak rád ezek a hülye Snecik. Jobban járnál a Flúgosokkal-forgatta a szemét.
-Jó vicc-nevettem fel kelletlenül.-Na viszlát-léptem el tőle, azonban ő visszahúzott.
-Nem kapok semmi búcsúcsókot?-nézett a szemembe.
-Úgy csinálsz, mintha tartoznék neked csókkal!-kezdtem ideges lenni.
-Mert tartozol is-húzta ravaszkás mosolyra a száját.
-Dehogy tatozok-közöltem mérgesen, majd tökön rúgtam ezt a seggfejet.
-B@szki, te rib@nc, ezt még megbánod!-szisszent fel, én pedig kihasználva az alkalmat elfutottam, majd persze egy pillanatra hátra fordultam, és bemutattam neki. Hülye Cameron.

A kis boltba belépve megvettem minden összetevőt, ami a palacsintához kelhet, vagyis: tej, tojás, liszt, szódavíz, egy csipet só, és persze tölteléknek: lekvár, kakaópor, Nutella. Hamar végeztem is a boltban, így visszamentem John B-ékhoz, akik még mindig mélyen aludtak, így gyorsan neki is láttam sütni a palacsintát. Egy óra múlva megcsináltam 30 db-ot, de addigra se keltek fel a többiek, úgyhogy bementem hozzájuk, és felébresztettem őket.
-Jó reggelt álomszuszékok, vár a reggeli!-mondtam mosolyogva.
-Mi a sz@r Emma, reggel hét van-ásított Kie.
-Mi a? Jó hamar felkeltem-jegyeztem meg.-Na már mindegy, gyertek enni!
-Ú, csináltál reggelit?-kérdezte JJ vigyorogva.
-Az én kis barátaimnak persze, hogy igen-mosolyodtam el, mire a többiek elkezdtek éljenezni.

Leültünk az asztalhoz, és mindenki nekilátott az evésnek.
-Isteni lett Emma!-dicsérték mindannyian a reggelit, amit boldogan vettem tudomásul.
-Jó tudni, hogy jó vagyok a palacsinta sütésben-mosolyogtam.
-Te mindenben jó vagy-csókolt meg JJ.
-Na jól van gerle pár, mi azért reggeliznénk-nevetett fel John B.-Jut eszembe, egyik nap itt járt Peterkin Sheriff, és mondta, hogy mivel 16 évesen egyedül élek, felügyelet nélkül, szülők nélkül, ezért árvaházba küldenek, a gyámügy sincs sehol-mondta.
-Akkor inkább költözz hozzánk, apám kedvel téged, és akkor nem kell árvaházba menned-mosolygott rá Sarah.
-Az apád kirúgott engem az állásról-válaszolt a barátja.
-Azóta mondta az apám, hogy nem volt tisztességes, hogy kirúgott téged, és szívesen odaköltözhetnél hozzánk-mondta Sarah.
-Biztos jó ötlet lenne? Csak mert ott van az ellenségünk, Rafe-értetlenkedett Kie.
-Majd megoldjuk-legyintett Sarah.
-Még átgondolom apád ajánlatát-tűnődött John B.

Később hazamentem anyáékhoz, ami nagy kár volt, ugyanis percekig üvöltöztek velem.
-Mégis hol aludtál este??? Még csak nem is szóltál, hogy hol vagy!! És ha bajod esik??-akadt ki anyu.
-Ez nem vallott rád eddig-ingatta a fejét apu csalódottan.
-Unom az állandó faggatást! Szinte már felnőtt vagyok! Hagyjatok békén!-szakítottam őket félbe, majd felrohantam a szobámba.

Outer Banks-Váratlan változások (FF)Where stories live. Discover now