" Hadi hadi acele edin jeongin nerede? " evet bir karışıklık var çünkü jeongin'in hayalini kurduğu II. Dünya turu ilk olarak Amsterdam'da başlıyordu ve aşıeı heyecanlıydı, sonunda Dünya'ya açılacak olmanın verdiği heyecan ile sürekli eli ayağına dolaşsa bile nerede ne yapacağını çok iyi biliyordu.
"buradayım! " derin bir nefes çekerek sandalye'me makyajım yapılmak üzere oturup tekrardan derin derin nefesler alıyordum, şuan aşırı heyecanlıydım bana ayak bağı olacak hiç bir şey yoktu ve rahat bir şekilde turuma başlayabilirdim. Sade ama hoş bir makyaj yapmışlsrdı özellikle siyah ve yeşil tonları kullanmalarını istemiştim çünkü bir nedeni yok, uyumlular diye.
"Hadi başlıyoruz sahneye jeongin, fighting! " gülerek elimle yumruk yaptığımda yavaş yavaş sahneye adımladım.Fanlarımın benim için attığı çığlıklar kulağıma adeta bir müzik gibi geliyordu, hepsi ayrı ayrı güzeldi görebiliyordum. "What's up Amsterdam! " çığlıklar yükselmeye devam ederken " Let's get started then! " ilk şarkımdsn son şarkıma kadar şarkı söyleyip dans etmiştim, aşırı eğleniyorduk hayatım boyunca bu atmosferi asla unutmayacağım sanırım.
"This song is for one person, but who is that person?" evet son şarkıma bir kişiye özeldi o kişiyi şimdilik boşverseniz de olur " So let's get started"
Ya tu mirada con la mía están saciándose
( senin bakışın ve benim bakışım çoktan uzak düştü)Tu piel rozando con mi piel y sofocándose
( tenin benim tenime sürtünüyor ve bunaltıcı)Y en la noche me imagino devorándote
( ve geceleri kendimi seni yiyip bitirirken hayal ediyorum)Atrapándote, provocándote
(Seni yakalarken, seni kışkırtırken)Çığlık sesleri, kamera ışıkları ve her şey o kadar çılgın görünüyordu ki şuan da başka birisi benim yerimde olsaydı ki bu asla mümkün değil korkudan paniğe kapı lırdı, sonuçta dünya'da sadece bir tane Yang Jeongin var.
Baila morena, baila morena
( Dans et esmer, dans et esmer)Perreo pa' los nenes, perreo pa' las nenas
(Oğlanlar için perreo, kızlar için perreo)Baila morena, baila morena
(Dans et esmer, dans et esmer)Dale morena, vámonos a fuegote
(Hadi esmer, hadi ateşe gidelim)Dale moreno, que nos fuimos a fuegote
(Hadi esmer, ateşe geldik)Hyunjin'in anlatımından:
"Ne demek biletler tükendi? Dalga mı geçiyorsun Jisung! " bu asla hesaba katmadığım bir şeydi biricik bebeğimin konserine nasıl gidemem! "Hyunjin sakın ol dostum, biletler satışa çıkar çıkmaz 11 saniye içinde tükendi, ne bekliyorsun ki? " sinirden şakaklarımı o varken içeriye chan ve minho girmişti.
"Sana bir haberimiz var hyunjin" şuan hiç bir şey duymak istemiyordum eğer konuşursam sinirden patlayacağıma eminim "Siktirin gidin başımdan" chan ve minho kahkahalara boğulmuşken bir hışımla ayağa kalkıp tam suratlarına yumruğu geçirecek iken bana uzattıkları kağıt parçası ile duraksamıştım.
"Yang jeongin Amsterdam 20:00 - 00:00 arası koltuk numarası : 17 (VİP)
"Bu da ne? Hani biletler tükenmişti? "
Minho yanıma gelerek kolumu omzuma atarak "Evet ama bulduk bir yerden hadi şimdi dırdırır kes ve biricik bebeğin için hazırlan, unutma seni bekliyor:) " diyerek beni gazladığında hemen odama gidip bütün kıyafetlerimi çıkartarak duşa girmiştim, ohh... Sıcak su beni her zaman sarhoş gibi yaptığından dolayı altında saatlerce kalma isteğimi de açığa çıkarıyor ama hayır, başka bir zaman yapabilirim ama bugün jeongin'in konseri var ve acilen işlerimi halledip Amsterdam'a uçmalıydım."Dikkat et orada hyunjin, istersen chan'da seninle gelsin" kısa bir sürede tüm işlerimi hallederek havaalanına gelmiştim, ama ben sizi nasıl bırakabilirim ki? "Tek gittiğimi kim söyledi? Sizde geliyorsunuz. " hepsinin yüzündeki şaşkınlık o kadar komikti ki gülmemek için kendimi sıkıyordum. "Hadi uçak kalkacak yürüyün"
"Vay be! Ortama bak" diyerek hayranlıkla konuşan jisung'a bakışlarımız döndüğünde sırıtmıştım, Amsterdam daha önce bir iş için gelmiştim jeongin'le.. Onu o kadar çok özledim ki, ayrıldığımız günden hiç bir şekilde iletişimimiz olmadı, ki haklı ona haber vermeden yaptığım onca işden sonra "Lan iyi misin, ALOOO" kulağımın dibinden gelen zil sesi gibi bağırma sesinin sahibine bak için arkama döndüğümde gülerek bana bakan minho beklendikti. Neyse ki ağzıma peçete sokmadı, bu da bir şey.
"Offf amına koyayım ayaklarım şişti bune ya" diye cırlayan Jisung'a yan bir şekilde baktıktan sonra çalan kapıya döndüm, "lan birini bekliyor muyuz? " dediğimde kimse sikine bile takmamıştı, ulan yapılır mı bu bana? Kapıyı açtığımda ise karşımda tanımadığım bir kızı görmem beklenmedikti. "Merhaba oppa~ bende havlı yokta sizde var mııııı" ıyy hayır aga yüzümü ekşitmemeye dikkat ederek "Hayır, yok. " demiştim, kısa ve net. "a-ama-" kapıyı suratına kapatıp nefesimi verdim. Vik vik ciyaklayarak çıkarını sağlamaya felan mı çalışıyor acaba.
"çok açım öküz gibi açım her şeyi yemek istiyorum! " minho'nun acaba kafadan bir sorunlarımı var diye düşünmeden edemedim, çünkü öyle bir vibe'ı vardı ki ve hassiktir.. "Ananı sikim, hyunjin o jeongin mi ben mi yanlış görüyorum? " harbiden de o'ydu bebeğim.. Ne kadar da güzelleşmiş, zaten hep öyleydi. Sarı saçları süt beyaz tenli ile o kadar uyumluydu ki kimseyi takmayıp üstüne atlasam tam olurdu yani, beni görmemesi için en arkada bir yerdeki masaya oturup onu izlemeye (dikizlemeye) başladım.
"Hyunjin, seni görmemesi lazım biliyorsun seninle hala kavgalı ve üzgün" biliyorum, ama bunu yapmazsam ona zarar gelebilirdi. Bu tarafa doğru baktığı an lafamı başka yere çevirip bir şeyler ile uğraşıyormuş gibi yaptım.
Konser zamanından hyunjin:
"Bu şarkı hangi dil lan? " diyen jisung ile dikkatimi ona vermeyerek sahnede parıl parıl parlayan bebeğime vermiştim, ama bir dakika? Esmer mi? Nasıl yani jeongin'in sevgilisi mi var?
" bugün bu şarkı'yı yazmamın sebebini size açıklamadan önce hepinize çok teşekkür ediyorum beni çok mutlu ettiniz sizi seviyorum Amsterdam! " binlerce kişinin çığlığı o kadar güçlüydü ki ve bu çığlıkların tek sebebi biricik bebeğim jeongin içindi..
"Bu şarkı'yı yazma sebebim beni yıllar önce terk eden ve hiç bir bok söylemeden giden eski sevgilim H.S yani H.Y içindi, umarım bokunda boğuluyorsundur! " "hadi geçmiş olsun hyunjin" bendim, bu şarkının yazılma sebebi, ve herkesin önünde beni aşağılamasını da geçtim sanırım seninle konuşmamız gerekecek BEBEĞİM.
Konser çıkışı:
"Hyu-" "Onu hemen buraya getirin! Bunun bedelini ağır ödeyeceksin Jeongin:) "
________________________
𝑺𝒊𝒛 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒅𝒊𝒏𝒊𝒛 𝒈𝒊𝒈𝒊 𝒚𝒂𝒛𝒅ı 𝑷𝑾𝑳𝑭𝑷𝑬𝑴𝑭𝑷𝑾𝑵𝑭𝑷𝑾𝑲 𝒖𝒎𝒂𝒓ı𝒎 𝒃𝒆𝒈̆𝒆𝒏𝒊𝒓𝒔𝒊𝒏𝒊𝒛 𝒊𝒍𝒌 𝒇𝒊𝒄𝒊𝒎 𝒅𝒆𝒈̆𝒊𝒍 𝒂𝒔𝒍ı𝒏𝒅𝒂 𝒃𝒊𝒓 𝒔𝒖̈𝒓𝒖̈ 𝒗𝒂𝒓 𝒂𝒎𝒂 𝒉𝒆𝒑𝒔𝒊 𝒕𝒂𝒔𝒍𝒂𝒌𝒕𝒂.. 𝑪𝒉𝒂𝒏𝒈𝒍𝒊𝒙𝒕𝒆𝒏 𝒕𝒖𝒕𝒖𝒏 𝒉𝒚𝒖𝒏𝒉𝒐'𝒚𝒂 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓.. 𝑩𝒖 𝒂𝒓𝒂𝒅𝒂 𝒎𝒊𝒏𝒔𝒖𝒏𝒈 𝒚𝒂𝒑𝒂𝒄𝒂𝒌𝒕ı𝒎 𝒂𝒎𝒂 𝒔𝒐𝒏𝒓𝒂 𝑺𝒆𝒖𝒏𝒈𝑺𝒖𝒏𝒈 𝒚𝒂𝒑𝒎𝒂𝒚𝒂 𝒌𝒂𝒓𝒂𝒓 𝒗𝒆𝒓𝒅𝒊𝒎, 𝒖𝒎𝒂𝒓ı𝒎 𝒐𝒌𝒖𝒓𝒌𝒆𝒏 𝒛𝒆𝒗𝒌 𝒂𝒍ı𝒓𝒔ı𝒏ı𝒛 𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎 𝒂𝒕𝒎𝒂𝒚ı 𝒗𝒆 𝒐𝒚 𝒗𝒆𝒓𝒎𝒆𝒚𝒊 𝒖𝒎𝒖𝒕𝒎𝒂𝒚ı𝒎 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒖:)!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dale moreno - HyunIn
FantasyDünyaca ünlü şarkıcı olan yang jeongin'in başı eski model sevgilisi hwang hyunjin ile beladadır. Ana çift: HyunIn yan çiftler: ChangLix, ChanHo SeungSung