iets nieuws

26 2 0
                                    

Haii, dit is mijn eerste verhaal ( let niet op spelling enzow)

Veel plezier !!!! -----------

Ik ben Rosa, 18 jaar en woon in londen.

Het is warm weer en ik loop lekker door de stad het is gezellig een lekker zweertje

Ik was een beetje aan het dagdromen en ik botste tegen iemand aan. Ow sorry het spijt me zei ik. Ik durfde hem niet aan te kijken ik schaamde me zo erg. Ow is niet erg zegt hij.

Ik kijk heel even om hoog en ik zie mooie groene ogen, dan kijk ik naar zijn haar. Ik begin te stotteren j jij bent iieep !!!!!! HARRY aaah !!! Ik steek me hand uit "ik ben Rosa"

Hij pakt mijn hand en zegt "hoii ik ben harry". Ik denk bij mezelf wat ben ik een droogkloot. Ik wou verder lopen maar hij hielt me tegen. " Uwhh wil je nog wat drinken ofzoow op een terasje??" Ik wou gaan gillen maar ik hield me in en zei " ja hoor lijkt me leuk"

We zaten lekker in het zonnetje te genieten tot hij zei " ik moet zo weg naar de jongens maar ik wil niet dat je je alleen voelt" ( ik had ondertussen verteld dat ik alleen iin een appartementje woon :( ) "maar ik ga dan wel gwn naar huis". "Nee ga mee pliees ??" " Okee"zei ik en we stonden op harry zei ik betaal wel . Ik glimlachte. Toen kwamen we bij het huis van de jongens aan ( p.s. Het leek een vila).

Niall. Pov

Ik zag harry aankomen lopen en dee de deur open. Er liep een meisje naast hem. Ze zag er mooi uit bruin haar ( stijl) mooie glimlach en blauw bruine ogen.

" Hee harry" hoii niall" zei Harry. Hij stelde het meisje voor " niall dit is rosa, rosa dit is niall."

Sorry voor het grote stuk maar moest iets doenn xdd vote encommets zijn altijd welkom

iets nieuwsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu