Rozdział 5,, Dlaczego Ja"

61 1 0
                                    

Od wszystkich wydarzeń minęło 10lat
Lino skończył 15lat a Pola 5. Ponieważ że Lino byk demonem jego lata leciały szybciej za to Pola była Aniołem dlatego jej lata leciały dłużej niż normalnie. Tata znalazł sobie kobietę Rozi, nie poznałam jej jeszcze ale wiedziałam że Rozi jest młodsza od mojego Ojca o 2lata za to Nora i Leon czuli się bardzo dobrze nadal mnie odwiedzali jak i swoich wnuków, mimo że znałam swoich rodziców to Norę i Leona nadal traktowałam jak rodziców imio że nimi nie byli. Jak i również za parę dni mieliśmy lecieć z Harry do Włoch drugi raz oczywiście, wtedy nie wiedziałam że czeka mnie taka niespodzianka jak będzie mnie tam czekać.
Skarbie - H
Tak? - S
Spakowana? - H
Tak, bardzo się cieszę że tam lecimy - S
Ja też - H
Nagle w naszą rozmową wtrącił się Lino wyrazie zły.
A kiedy nas zabierzecie ze sobą - powiedział smutny głosem i jednocześnie oburzonym
Na wakacje polecimy wszyscy razem, jak na razie Pola jest za mała a ty masz szkołę - powiedział czułym głosem Harry.
Ale ja mam już 15lat a Pola 5 duża jest - powiedział oburzony i najwyraźniej jeszcze bardziej zły
Skarbie polecieć z nami ale jak ty skończysz teraz szkole bo jak na razie ma dużo nauki do egzaminów a Pola jest za mała i tak i ma żłobek na wakacje polecimy - powiedziałam już poirytowana, zachowaniem Lino.
No dobra - Powiedział już bardziej spokojniej.
Kiedy wszystko było wyjaśnione z sprawą latania teraz z nami, poszłam do kuchni gdzie spotkałam mame która zostawała z dziećmi w tym czasie tata wnosił bagaże mamy.
Napewno dacie sobie radę? -powiedziałam zmartwiona bo dobrze wiedziałam że dzieci umieją dać w kość zwłaszcza że mają to po mnie.
Tak napewno, nie martwi się - powiedziała Nora ze spokojem.
No dobrze - Powiedziałam z nie wielką ulgą
Skarbie nie martw się, damy sobie radę - Powiedziała ze spokojem
Okej - powiedziałam nadal z nie wielką ulgą, bardzo się bałam że dzieci mogą coś zrobić bo wiedziałam że są zdolni do tego.
Kiedyś jak zostali z nianią to jak wróciłam z Harry, Niania była łysa i związana.fakt Lino miał wtedy 7lat a Pola 2 ale jednak,Harry wtedy stwierdził że są do mnie bardzo podobobni skoro taki numer zrobili. fakt jak zrobiłam gorsze ale jednak się bałam.
W Dzień wyjazdu dzieci się bardzo butnowały ale co ja mogłam zrobić z tym faktem cóż muśieli przeżyć.

miłość czy zemsta? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz