Prolog

82 5 0
                                    

      Ți-aș putea defini timpul ca jocul în plin suspans al ruletei rusești. Te bucuri de timpul tău cât glonțul nu alunecă pe țeavă, dar ce te faci când acesta alunecă spre pieptul tău? Ce faci când omul drag este cel care îți judecă destinul? Mai ai ce să faci?

      Ia un loc, te rog. Ți-am pregătit o cafea fierbinte așezată pe măsuța imaginației de lângă tine. Mă tem însă că se va răci până vei ajunge la ultimele pagini. Fii atent totuși la ea din când în când. Nu aș vrea să îți sângereze sufletul peste ea, să te răzbuni peste aroma dulceag amară.

      Am să îți spun că sufletele nici măcar nu se cunosc încă, că nici măcar nu se încumetă să o facă. Îți voi spune că poate ea știe despre el, dar el nu are habar de ea. Existau doar povești, vorbe șterse aruncate-n vânt pentru ceva ireal, dar care căpăta un imens adevăr.

      Pentru el, timpul, spațiul și domeniul nu au fost niciodată o problemă, niciodată un junghi între coaste. Pentru ea exista o oarecare încorsetare a realului, un ghimpe care să o aline și să-i tulbure judecata. O frică. O frică pentru un success, pentru o vărsare de sânge ce spera că o va salva, că o va uita printre chinurile lui.

      La final, toți le vor purta în mister numele. Însă acum, aceștia nu știu acest lucru, pentru că nu le dau eu voie să știe. Vor afla cândva. Și tu o dată cu ei. Într-o perioadă, timpul era foarte liniștit și spațiul avea suficient loc pentru toți, chiar și pentru tine. Dar zidurile încrederii se vor sparge și sânge murdar se va prelinge printre crăpături. Va fi o perioadă cum nici nu îți vei imagina.

       Mulți morți, mulți răniți și multe vieți în plin pericol. Unii mor fără ca măcar să știe, pe când alții sunt conștienți că asta îi așteaptă, dar mor ancorați cu gândul la o răzbunare săvârșită. Îți voi pune în brațe oameni care îți vor lua tot ceea ce îți este drag, oameni care îți vor sfâșia inima, care te vor enerva, care te vor dezamăgi, care îți vor lăsa întrebări la care să te gândești.

      Sper că stai comod și cafeaua încă mai e caldă. Urmează să îți povestesc destinul care mi-a rupt inima.

Sânge de lider - O poveste sângeroasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum