✬karlnap-candy✬

7 1 1
                                    

☆Karl pov:
Seděl jsem za počítačem a stříhal jsem si video. Přitom jsem jedl bonbóny. Najednou ke mě zezadu přišel Nick a objal mě kolem krku. ,,ahojky" řekl.
,,ahoj, jak se mame" zeptal jsem se.
,,dobře když jsem tu s tebou" řekl a dal mi pusu do vlasů. Najednou mi Nick vzal jeden bombón ze sáčku. ,,hejj to ne moje" řekl jsem a otočil jsem se na něho. On se na mě jen usmál. Naklonil se ke mně. Chtěl mi dát pusu ale já se v tu chvíli otočit.

,,ale no taaak. Nebuď uražený zlato" řekl a otočil si mě k sobě. Já si založil ruce na prsou a koukal se někam do prázdna. ,,Karlee" řekl a položil ruku na mou tvář. ,,musim stříhat video" řekl jsem. ,,nemusíš" usmál se na mě. ,,ale jojo" otočil jsem se zpátky k obrazovce. Nick v tu chvíli z místnosti odešel. Myslím že má něco v plánu. Až se bojím co.

Asi půl hodinu se neukazoval. To je u něho velký nezvyk. Najednou se ozval zvuk zvonku. ,,Jdu tam" zakřičel. Uklidnilo mě že nikam nezmizel za tu půl hodinu. Edit videa už jsem měl hotoví. Jen jsem zapal render a čekal.
V tu chvíli do dveří vstoupil Nick s talířem v ruce. ,,je libu nudle" řekl a položil malíř s nudlemi na můj stůl.
,,děkuju. Stačili by my noví bonbóny ale taky dobrý" usmál jsem se na něj.
,,dostanu teď pusu?" Zeptal se. ,,hmmm až si to sním" řekl jsem vzal si talíř a odešel do obýváku.

Sedl jsme se na gauč a vzal si to ruky vidličku. Nick si sedl vedle mě a vzal si svoje jídlo. Zapnul jsem televizi. S Nickem jsme si jen v klidu jedli jídlo.

Když jsme dojedli vzal jsem naše talíře a šel je umýt. Dal jsme je do dřezu a zapnul vodu. Nick je mně přišel zezadu a objal mě. ,,co mi jsem ukrást tentokrát?" Zeptal jsem se. ,,vaše srdce pane" usmál se. Položil si hlavu na mé rameno. ,,to už máte pane"

Domyl jsem nádobí. Nick mě pořád nepouštěl. Otočil jsme se na něj a usmál se.  ,,co by jste si přál mladý mane" zeptal jsem se. Dal jsem mu ruce okolo krku. ,,to co mi celí den odmítáte dát kvůli bonbónu" usmál se. ,,no jo no nemáte krást" usmál jsme se. ,,nebuď na mě zlí" řekl. ,,Já? Vy jste tady net zloděj" ,,no tak koupil jsem ti jídlo" řekl. ,,pravda" koukal jsem jsem se mu do očí. Dal jsem mu zaslouženou pusu na rty. Nick mě vzal za zátylek. Kvůli nedostatku vzduchu jsme se museli odtáhnout. ,,no vidíš" usmál se ne mě.
,,ale ticho buď" řekl jsem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 11, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Oneshots |dreamsmp|Where stories live. Discover now