~Autor: cała fabuła będzie tworzona przez moją wyobraźnie itd. nie wiem jak długa będzie ale są 4 główne postacie. Przepraszam za wszelkie błędy i uprzedzam że historia będzie pojebana.Miłego czytania
~Główne postacie to: Tom,Adam,Emilia oraz Amelia.
ROZDZIAŁ 1
Dwie z głównych postaci mianowicie tom i amelia są razem od 2tygodni nawet dobrze im się wiedzie w związku lecz nie są pewni czy chcą ze sobą spędzić przyszłość.Adam i Emilia to ich przyjaciele przyjaźnią się już wszyscy od naprawdę długiego czasu bo aż 5lat. Całą czwórką chodzą do 8klasy i wiedzą że niedługo będą musieli się pożegnać lecz Adam idzie na ten sam kierunek co Amelia...Tomowi to za bardzo nie przeszkadza bo wierzy swojej dziewczynie że go nie zdaradzi...
Emilia i Tom idą na inne kierunki do innych szkół.Powoli zbliża się koniec roku szkolnego co zasmuca przyjaciół.Adam jest bardzo szczęśliwy że będzie z Amelią chodził do jednej klasy i szkoły.
-Emilia pov: Bardzo się cieszę że Tom jest z Amelią lecz trochę mnie to niepokoi że Adam będzie chodził z Amelią do jednej klasy. Wiem że Adamowi się kiedyś podobała Amelia i wątpię by to się zmieniło...
-Tom pov: Nie chcę się żegnać ze swoją dziewczyną i spotykać ją tylko po lekcjach. A to że będzie z Adamem w jednej klasie mi się trochę niepodoba. Natomiast wierzą Ameli że mnie nie zdradzi z nikim.
-Adam pov: Jestem bardzo zadowolony z tego że będę chodził z Amelią do jednej klasy od dawna mi się podoba i to będzie dobrą okazją na przybliżenie się do Amelii...
-Amelia pov: Adam ostatnio wydaje się jakiś podejrzany,bardzo się cieszy że bedzie ze mną chodził do jednej klasy mnie to też cieszy bo nie będę sama lecz nie chcę stracić tak dobrego kontaktu z tomem...
ROZDZIAŁ 2-Egzaminy,koniec roku szkolnego
*Przed Egzaminami:
-Amelia pov:Bardzo dużo się uczyłam ale nadal się stresuję nic mi nie jest wstanie pomóc z tym całym stresem.
-Emilia pov: Nic prawie nie wiem ani nie pamiętam jedyne co to przed wczoraj chwilę sie uczyłam. Średnio to widzę ale to też przez wczorajszy alkohol..
-Tom,Adam pov: Systematycznie się uczyłem więc dam radę to dobrze napisać.
Jakiś czas później...
*Zakończenie roku szkolnego:
Wszyscy cieszyli się końcem roku szkolnego ale czuli niepokój co do nowych szkół.Wiedzieli że będą tęsknić za tą szkołą jak i klasą. A co do klasy to była w niej klara typowa kujonka zawsze pomagała nam z pracami domowymi i podkochiwała się w tomie lecz wiedziała że póki ma dziewczynę to za dużo nie ugra.
-Emilia do reszty przyjaciół: Ej co wy na to by wyjść dziś na lody a potem do parku?
-Reszta: Bardzo fajny pomysł lecz dzisiaj się nie uda może innym razem.
'Emilia posmutniała' przyjaciele zauważyli to i ją przytulili.
-Adam pov: Już niedługo Amelia będzie moja tak jak chciałem-powiedział Adam po czym się uśmiechnął.
*Nowy rok szkolny:
-Tom pov: Jakoś mi tu pusto bez Ameli. Ciekawe może napiszę..
-Emilia pov: Poznałam nową koleżankę Gabrysię obie kochamy widok jak dzieci się wywalają mamy bardzo dużo wspólnego ze sobą..
-Amelia pov: Adam bardzo podejrzanie się zachowuje chyba coś kombinuje bo rzadko tak się zachowywał.Mam jakieś złe przeczucia może z nim porozmawiam.
**Rozmowa Ameli z Adamem:
-Amelia:Cześć
'myśli adama:O mój boże ona do mnie zagadała może spróbuję się z nią umówić'
-Adam: hej
-Amelia: coś sie stało? jakoś ostatnio dziwnie się zachowujesz
-Adam: Nie nic się nie stało tylko nie wiem jak ci to powiedzieć że.... Chciałbym z tobą iść w piątek do kina bo leci nasz ulubiony film. A pewnie z tomem nie pójdziesz bo on go nie lubi.
-Amelia: hmmmm.. no w sumie moglibyśmy pójść bo nie mam żadnych planów na piątek.Dobry pomysł to zapytam się rodziców i napiszę ci czy się zgodzili.
~Autor: Myślę nad dalszą częścią
I przepraszam za wszelkie błędy. Aktualnie praca liczy 582 słowa.
CZYTASZ
Historia bez nazwy hehe
RandomJakaś jebnięta hostoria tak jak ja co mi przyjdzie na myśl to napiszę co będzie zawierać: -odklejki,dużo błędów może troche 18+ i jakieś inne chore rzeczy ile będzie części nie wiem na tyle ile będzie mi się chciało i na tyle ile temat pozwoli