"nerdesin Jen seni göremiyorum"
"Ah, ben seni gördüm bak el sallıyorum"
Lisa elimi salladığım tarafa doğru koştu. Ve elimdeki kırmızı laleleri liz'e doğru uzattım "oh Jen, bunlar çok güzel gözüküyorlar! Teşekkür ederim. Ama bu çiçeğin anlamı ne" yüzümdeki neşeyi birazdaha belli etmek için daha çok gülümsedim ve "bilmem".
"Ah Jen çok kötüsün!" İkimizde kıkırdadık "hadi fotoğraf çekilmeye gidelim. Sonuçta benim sevgilim bugün mevzun oldu" hafiften gülüp lisa'nın elinden tutarak fotoğraf çekmek için öteye doğru çekiştirdimEvet artık zorbalar yok. Sana zarar veren kimse yok lisa'm. Seni sonuna doğru koruyacağına söz vermiştim ve sözümü yerine getirmek için elimden geleni yaptım. Ki-jin'in üniversiteden atılıp Sarah'ın da tekrardan hapise girdikten sonra artık her şey düzenindeydi. Sadece sen ve ben. Kimse bize karışamayacak artık ikimizde mevzun olduk. Ve ikimizinde işi var artık. Kazandığımız parayla ihtiyacımızı karşılayabiliyoruz bu bana yeter. Sen yanımda olduktan sonra iki kuruş param olmasa da önemli değil. Sadece her zaman beni desteklediğin için ve çok güçlü bir kız olduğun için teşekkür ederim sevgilim...
-------
Bu benim ilk ficimdi bu yüzden eksiklerim olabilir kusura bakmayın. Ve sınavlar yaklaştığı için ve bozulmasın diye biraz kısa yaptım. Yaz tatilinde bir tane daha fice başlamayı düşünüyorum. Herkese teşekkürlerr 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REVENGE // 𝕵𝖊𝖓𝖑𝖎𝖘𝖆
Romantiklisede zorbalık gören iki kız ilerde birlikte intikam almaya karar verirler