☬ 14 ☬

1.5K 212 251
                                    

Bu bölüm çok fazla kişiyi tanıtıyorum

Ve yeni krallık ✨

Hadi hayırlı uğurlu olsun

İyi okumalar ♡♡♡

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 👀☆⭐

Bölüm: 14

Kadın alfa asker, nefes nefese bir halde sarayın geniş bahçesine arkasındaki Toprak Krallığı'nın girişinden sorumlu beta erkek ile birlikte giriş yaptı. Hava güneşli olsa da Kim ailesi güneşe fazla güvenmezdi. O yüzden yere serilmiş kilimin üzerinde eşiyle birlikte oturan Kral Omega Kim Seokjin kalın kürkünü omuzlarına geçirmişti. Aynı şekilde Kral Alfa Kim Namjoon da yün peleriniyle bahçede, eşinin yanında gülümseyerek dururken gülümseyerek çocukları Soobin ve Eunbin'in birbirlerine toprak atışını izliyordu. Omega olan Eunbin on sekiz, Beta olan Soobin ise on dokuz yaşındaydı. İkisi de uzun boyluydu. Eunbin'in uzun siyah saçları ve alnını kapatan kahkülleri vardı, Soobin'in siyah kısa saçları dağılmış, alnı ortaya çıkmıştı. Üstlerinde toprak krallığına uygun yeşil ve kahvrerengi tonlarındaki kalın ve dayanıklı talim giysileri vardı. Her zaman bahçelerinden sorumlu olan betaların işini zorlaştırıp yeni çimenledikleri bahçe topraklarını alıştırma talim yeriymiş gibi kullanarak etrafı dağıtır, bazen o kadar kuvvetli atışlar yaparlardı ki etraftaki babalarının heykellerini bile yıkarlardı.

Eunbin'in attığı toprak parçası, Soobin'in eğilmesiyle bahçeye giren iki askerden önde olan ve Toprak Krallığı'nın kale giriş korumalarından olan askere gelmiş, asker yüzüne aniden çarpan toprak ile yere düşmüştü. "Siktir."diye küfür ettiğinde Eunbin, Seokjin gözlerini kocaman açarak ona bakınca kız hemen başını eğdi. "Öyle demek istememiştim."

Seokjin gözlerini devirdi. "Git hemen özür dile."

Eunbin'in gitmesine gerek kalmadan asker diğerinin yardımıyla ayağa kalkmıştı bile. "Krallarım."dedi öksürerek. "Çok önemli bir haber geldi. Bir gizli mesaj."

Namjoon eliyle askerlere yaklaşmalarını işaret edince yüzüne toprak gelen asker gözünün acımasına ve ağzında hala toprak tadı almasına rağmen krallarının önünde kendisini tepkisiz tutmaya çalışıyordu. "Bu gizli asker, gizli bir mesaj getirmiş; mesajın üstünde toprak hanelerinden Hung hanesinin damgası var."

Namjoon tek kaşını kaldırarak oturduğu yerden elini uzattı. "Adın ne asker?"diye sorarken asker titreyen elleriyle mektubu kralın eline bıraktı.

"Adım Sumin, majesteleri."

Namjoon mektubun mührünü kırdı ve mektubu çıkardı. Çocukları da onların yanına gelmiş, kilimdeki onlar için olan solgun kırmızı rengindeki yastıklara oturmuştu. Mektupta ne yazıldığını merak ediyorlardı. "Hung Hanesi neden gizli bir mesaj yolluyor?"diye sordu Seokjin. Namjoon mektubu açarken omegasına gülümsedi. "Kış yaklaştığı için yiyeceklerin dağılımı ile ilgili olabilir."diyerek omegasını rahatlatmak istedi. Ama gözlerini mektuba çevirip ilk cümleden itibaren okumaya başladığında ise gülümsemesi kaybolmuş, kanı donmuştu. Yüzü anında gerilirken kaşlarının çatılması ve korku dolu gözlerini görmek çocuklarının da korkmasına sebep olmuştu. Mektubun içinde ne yazdığını görmeden ne hakkında mürekkep kullandıldığını tahmin edebiliyorlardı.

Alfa Kral ayağa kalktı ve etraftaki her toprak korumasına ithafen "Komutanlara ve Toprak Konsey üyelerine haber verin! Hemen Kara Oda'ya!"diye bağırarak hızlı adımlarla koca bahçede ilerlemeye başladı. Etraftaki askerler anında koşuşturmaya başlarken Seokjin, Soobin ve Eunbin de Kral Alfa'nın peşinden gidiyor, korkuyla onu takip ediyorlardı. Soobin ve Eunbin el ele tutuşmayı ihmal etmemişlerdi. Her zaman birlikte toprak talimi yapsalar da birlikte savaştıklarında en iyisiydiler.

shameless | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin