Camping 1.

7.8K 9 1
                                    

Nama aku helda.

17tahun. Walaupun aku 17. Aku dah ade buah dada yg cukup hebat. Aku bukan budak budak dalam hal sex.

Aku dibesarkan oleh mak cik hayda aku. Dia janda anak 2. Tapi dia memang kaki jantan. Dia boleh maen dengan sesiapa saja asalkan dapat hasil.

Aku pernah berkali kali dengar dia merengek dan gersang dalam bilik, nanti akan ade satu lelaki keluar, dan makcik hayda ni akan bogel di atas katil sambung tidur.

Ada jugak, aku pernah nampak makcik hayda aku ni layan sampai 2 3 lelaki dalam satu masa.

So benda ni normal bagi aku.

Ada satu hari tu, kami semua tengah tengok tv di ruang tamu, aku anak anak hayda dan seorang lelaki yg hayda bwk balik.

Tiba tiba lelaki tu cakap dekat makcik aku.

Iz : syg.. isap kan batang..

Hayda tk byk bunyi, terus pergi dekat iz dan buka zip seluar dan terus kolom batang konek iz kat sofa. Ye depan aku semua.

Iz : ahhh sedap nya u isap. Lagi syg.. isap btg b.
Hayda : hmmm hmm ahh ahh sedap b konek u.
Iz : ahhh mmg sedap. Keras sgt ni. Mcm nak maen..
Hayda : b nak maen nonok ayg.?
Iz : nak ayg.. b nak maen.. jom masuk bilik.
Hayda : hel, tgk kan budak budak japp. Aku nak gi henjut jap.

Dorang masuk bilik dan terus aku rasa di maen.. sebab dengar kuat meraung hayda.

Iz : ahh amikk ni ahhh sedapp betul lobang nonok u ni.!!!

Hayda : ahhh b lagi b. Sedapp nyaa b.!! Ahh ahhh ahh..

Sampai la 15mins gitu dorang keluar.. dan buat mcm tkder pape jadi..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 08, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CampingWhere stories live. Discover now