Гнів під час сварки(Макне лайн)

311 11 0
                                    

~Хан Джисон~

Під час сварки він неймовірно гучний, емоційний, багато жестикулює наче має в собі окремий акамулятор, який для заспокоєння треба повністю розрядити. Як тільки розмова ізживе себе, хлопець прийме рішення мовчати, уникати контакту, про що сам пошкодує вже через десять хвилин.

Не витримуючи натиску своїх думок Джисон прийде до тебе, хоч і знає, що скоріш за все зіштовхнеться з холодом, образою та вже твоїм шквалом емоцій в будь-якому прояві. Він готовий до всього, та не піде без примирення.

Хлопець чіплятиметься, видаватиме дурні жарти або компліменти, сотні раз вибачиться якщо це буде потрібно та тисячі раз повторить "Я тебе кохаю" доки ти не приймеш його. Лише тоді він заспокоїться та, скоріш за все, запропонує якийсь домашній відпочинок чи то фільм на який у вас до цього не було часу, відеогра чи вечеря.

~Лі Фелікс~

Він не може довго тримати образи, злоби, але траплються випадки коли сама ситуація створює сварку: поганий день, важкий графік, конфлікти в соцмережах, все це впливає на маленьке сонечко всередині Фелікса та іноді він зравається, про що шкодує буквально наступної миті. Ти йдеш, його тіло тремтить, а сльози наповнюють очі, хочеться зникнути на місці, перестати існувати, забитись в відалений кут.

Лі не піде слідом, а залишиться один на один із собою, думатиме про всю ситуацію, відволікатиме себе грою, але вже через пару годин не витримає гнітучої самотності. Хлопець прийде до тебе та без слів обійме, сьози знову пектимуть очі та він розповість про все: що мав на увазі, чому сказав саме ці слова та зазначить умови які викликакли його реакцію.

~Кім Синмін~

Він не з тих людей, що вигадує проблеми на пустому місці, не ображатиметься на дрібні неприємності, зламані чи пошкоджені речі, бо все це можна виправити буквально в пару рухів, проте якщо йдеться про дійсні кричущі випадка він загорається як смолоскип. Сам простір навколо палає, пече та пригнічує, йому не треба слів щоб дати зрозуміти оточенню свій настрій.

Наступний день пройде в дзвінкому мовчанні. Хлопець не ображається чи гнівається, він дає час усвідомити значущість скоєної дії.

Того вечора ти сама ляжеш в ліжко і з часом заснеш. Синмін прийде вже серед темної ночі, розміститься поруч, тихо обійме та майже беззвучно вимовить своє вибачення. На ранок ви все обговорите.

~Ян Чонін~

Легко було помітити що з хлопцем щось не так. Він вів себе набагато тихіше ніж це зазвичай було, уникав зорового контакту, виходив з кімнати як тільки бачив тебе. У такий спосіб він прагнув досягти спокою, задля уникнення неприємних розмов, образ та крику.

Ти розуміла це, тому просто зручно розмістилась на диванчику і бездумно гортала тіктоки поки поруч не сів Чонін. Він все так же мовчав, зазираючи в твій телефон та час від часу сміючись з мемів, дурних тварин чи падаючих людей. Йому не вистачало твоєї присутності.

Зрештою він заговорив перший та спокійно пояснив, що сталося, після чого перекинув руку по спинці дивану та притягнув тебе до себе чи то обіймаючи чи намагаючись придушити. Так почалася сесія дуркування.

Y/N & Stray KidsWhere stories live. Discover now