Nevím kde jsem se narodila , nevím ani kdo jsou moji rodiče a ani jestli do tohohle světa patřím .
Dost často se stěhujeme s mojí ani nevím jak to mám nazvat . Dobře říkejme tomu ,, Náhradní rodina " . Takže jak už jsem říkala s mojí tak zvanou ,, Náhradní rodinou " se dost často stěhujeme .
Ptáte se proč ? Jediný důvod jsem já . Pokaždé když přijdeme do nové školy jsem ta ,která někomu něco udělá .
Když byl můj první den ve škole jsem už tam cítila , že sem obecně sem nepatřím .Na rozdíl od ostatních kolem mě má pleť je nezvykle bílá . Mám docela světle blond vlasy světle až skoro bílé oči . Hodně lidí si myslí , že nosím čočky ale tak to není a než abych něco vysvětlovala tak je nechám při tom co si myslí .
Teď vás seznámím tohle jsem já je mi 19 a jmenuju se Daria
Tohle je Lucia je jí 18 a je to moje nevlastní sestra
Tohle je moje ,, náhradní matka " říkám jí Mel
A jediný kdo mi chybí je ještě můj ,, náhradní taťka " říkám mu Deriku
Dobře a teď když už znáte moji rodinu začnu pěkně od začátku .
Co vím tak mě našli se vzkazem před dveřmi svého bytu . Ani do teď neví co v tom dopisu stalo , protože mi to nechcou říct teda aspoň mi říkají , že mi to řeknou až nastane ta správná chvíle .
Další co vím je to , že když mě našli byla jsem zabalena v dece a kolem ruky jsem měla pomocí provázku připevněné mé jméno a datum narození . Nic víc a nic míň .
Vždicky přemýšlím kdo byli mi rodiče a proč mě na tom prahu nechali jen se vzkazem . Neměli mě rádi nebo snad jsem pro ně byla přítěží ? A proč si vlastně vybrali tenhle byt a ne nějaký jiný ? Znali se mí rodiče s mojí ,,náhradní rodinou "?Na tyhle otázky co si každou chvíli pokládám jsem zatím ještě odpovědím nedostala . Ale mám podezření , že ty odpovědi stoji na tom papíře .
Mel a Derik si mě vzali , protože se do mě Mel když mě viděla na prahu jejich bytu zamilovala a vždicky si přála mít holčičku . Což se jí potom taky splnilo , když rok po tom se jí narodila její práva dcera .No dobře a teď abych furt nemusela pokládat otázky na které nemám stejně žádné odpovědi budu vám tady psát můj zvrácený život . A budu doufat , že na tyhle otázky ty odpovědi někdy dostanu .
__________________________________________
Ahoj skouším napsat svou druhou knihu o které už dlouho přemýšlím doufám že se bude líbit ❤️
ČTEŠ
Kdo jsem ?
FantasyNevím kde jsem se narodila , nevím ani kdo jsou moji rodiče a ani jestli do tohohle světa patřím .