A délután hátralévő részét semmitevéssel töltöttem. Ja igen, nem volt jobb dolgom. Otthon voltam, ettem, aludtam, olvastam, filmeztem. Jó kis program, nem igaz?
Messenger
Snecik csoportja 😎JJ üzenete:
Na csá emberek! Ma lesz egy buli a Flúgosoknál, ki jön?Kie üzenete:
Most komolyan egy FLÚGOS bulira akarsz elmenni, JJ?JJ üzenete:
Miért ne.Kie üzenete:
Hjajj, ebből balhé lesz...John B üzenete:
Az a jó!😆JJ üzenete:
Az én haverom!😎😂Emma üzenete:
Kie-nek igaza van, biztos, hogy összefutunk Rafe-ékkel.Sarah üzenete:
Jaja.Pope üzenete:
Most én is a csajok oldalára állok.JJ üzenete:
Ne már, csak egy buli skacok!Kie üzenete:
Jó, felőlem legyen, de nem az én hibám lesz, ha bunyó lesz!Sarah üzenete:
A te lelkeden fognak száradni a következmények JJ.JJ üzenete:
Jól vaaan.-Ma az egyik ismerősünknél lesz egy esti összejövetel, mi is elmegyünk-lépett be a a szobámba anyu, mire felnéztem a telefonomból.
-JJ-ékkel pont most beszéltünk erről, hogy elmehetnénk-mondtam.
-Már megint ezek a JJ-ék-forgatta a szemét anya.-Nincs nélkülük élet, vagy mi?
-És ha nincs, mi van?-kezdtem mérges lenni.
-Nekem se időm, se kedvem, se energiám nincsen egy újabb semmit nem érő vitához, úgyhogy akkor készüljél a bulira!-hagyta rám, majd kiment a szobámból.Fél hat körül elkezdtem készülni a bulira. Feltettem egy egyszerű, natúr sminket, majd a hajamat összefogtam, és felvettem egy kissé elengás, estélyi, de mégis nyári lenge ruhát, majd elindultunk a helyszínre anyáékkal.
-Mi apátokkal a felnőttekel ott hátul leszünk-mondta anya, mikor odaértünk, és én a tekintettemmel rögtön JJ-t kerestem.
-És Noah, te meg kérlek vigyázz a húgodra-nézett apa komolyan Noah-ra.
-Nagy lány már, tud magára vigyázni-vágta rá Noah.
-De te akkor is a báttya vagy, ez van-közölte anya ,,punktum" stílusban.
-Na mehettek, érezzétek jól magatokat!-intettek nekünk, majd meg is indultunk. Vagyis én máris elmentem megkeresni a Sneciket, csakhogy Noah utánam jött.
-Hová mész?-kérdezte utolérve engem.
-Mintha annyira érdekelne téged hova megyek. Amúgy meg, most nincsenek itt anyáék, nem kell játszanod az aggódó báttyust-néztem rá gúnyosan.
-Kis szemétláda rib@nc-mormogta az orra alatt, mire a homlokomig szaladt a szemöldököm.
-Hogy hogy hívtad a húgodat?-képedtem el teljesen.
-Várj én nem úgy gondoltam...-kezdett el magyarázkodni, csak azt nem értettem, hogy minek, hisz úgysem számít.
-Hagyjuk-mentem el mellette, és otthagytam. Egyszerűbb volt így lerázni, nem?Szóval miután lerib@ncozott a seggfej báttyám, kissé idegesen, de tovább kerestem a többieket, akiket tényleg nehezen találtam meg végül, mert olyan sokan voltak itt.
-Helló-köszöntem kissé feldúltan.
-Sziaa!-köszöntek mosolyogva Sarah-ék.
-Szia Emma, minden oké?-fürkészett aggódva JJ.
-Persze-hazudtam.
-Már megint mit csinált az idióta báttyád?-lett ideges JJ.
-Honnan tudod, hogy a tesóm miatt vagyok így ki?-csodálkoztam.
-Látszik rajtad-nézett a szemembe.
-Az is, hogy ki bántott meg?-nevettem el magam, mert kicsit abszurdnak tűnt a dolog.
-Ki bántott meg kit?-forgolódott éretlenül Kie.
-Csak Noah lerib@ncozott, de mindegy-legyintettem ,,hanyagul".
-Megölöm-pattant fel JJ.
-Jajy ne! Nem akarunk balhét, emlékszel?-húztam vissza.
-De akkor sem mondhat senki se ilyet a barátnőmre-nézett rám JJ sóhajtva.
-Hagyjuk, Noah ilyen-forgattam a szemem.-Nem érdekes. Egy seggfej.
-Az biztos-bólintott egyetértve.
-Hozok valamit inni-állt fel Kie.
-Mehetek veled?-kérdezte Pope.
-Nekem full mindegy-közölte kissé flegmán Kie, majd ezek ketten elmentek hozni innivalót.
-Még mindig nagy a feszültség köztük, mi?-kérdeztem súgva Sarahtól.
-Sajnos igen-bólintott sóhajtva.
-Mi jár a fejedbe?-karolta át a vállam JJ.
-Semmi-mosolyogtam rá, mire ő megcsókolt.
-Bahh, ne előttünk-nevetett John B.
-Engem bezzeg fel sem válalsz-,,durcizott be" Sarah.
-Dehogynem-közölte vigyorogva a fiú, majd mindenki előtt megcsókolta Sarah-t. Mi csak vigyorogva néztük őket.
-Itt is vagyunk-értek vissza Kie-ék.
-De jó!-lelkesedett mindenki, és elvett egy-egy sört. Ekkor ért ide Noah a haverjaival, vagyis...Rafe-fel, Kelce-vel és Topper-rel???
-Szia hugi-mondta lehajtott fejjel Noah.
-Te mióta lógsz ezekkel a seggfejekkel?-néztem rá mérgesen és döbbendten.
-A húgod tényleg Sneci-sajnált Kelce.
-Te meg kussolj már be! És igen, már közénk tartozik-lépett mellém JJ.
-Emma majd rájössz, hogy a Flúgosok jobbak-nézett rám Noah.
-Na ezt pont te mondod. Amúgy te mióta is tudod, hogy mi ez a Flúgos és Sneci dolog?-fontam keresztbe a karom magam előtt.
-Amióta Topper, Kelce és Rafe felvilágosított erről. Azóta már anyáék is tudják, mi ez az egész, ezért nem szeretik, ha ezekkel lógsz-nézett undorodva Noah John B-ékra.
-Fejezd már be!! Fogalmad sincs róla, hogy ők mennyit jelentenek nekem!-keltem ki magamból.
-Már megint ezzel jössz-forgatta a szemét.
-Mi legalább nem hencegünk azzal, amink van-szólt be John B és Pope.
-Mi folyik itt!?-ért ide anya és apa is.
-Noah mondtam, hogy vigyázz a húgodra!-kezdett mérges lenni apa.
-Édes Istenem!-fogtam a fejem.
-De nem tehetek róla, ha egy hisztis pics@!!-akadt ki Noah.
-Na most fejezted be, vagy megint beverem a képedet, te szarházi!-kelt a védelmemre JJ.
-Na most állj le Maybank! Mi van, megint börtönbe akarod juttatni a fiamat?-kérdezte mérgesen apa.
-Apa, hagyd már békén őt!!-kiabáltam, és egyre többen kezdtek minket nézni.
-Mostantól megtiltom, hogy ezekkel a Snecikkel lógj! Rossz hatással vannak rád, nem érted?-kiabált rám apám.
-És Ráadásul ez a John B gyerek is rossz hatással van a lányomra-ért ide Sarah apja is, Ward.
-Már csak maga hiányzott-forgatta a szemét Kie.
-Most szépen haza jössz-kezdett anya húzni az ajtóhoz.
-Anya, állj már le!-kiabáltam rá.
-Kérem Mrs. Stilton, engedje el őt!-jött utánam JJ.
-Te már így is elég bajt okoztál, nem kell több-szidta le anya JJ-t.
-Srácok!-kiáltottam utánuk könnyezve.
-Emma, neee!-esett kétségbe Kie, ahogy a többiek is.
-JJ...-néztem szomorúan Jajy-re.
-Emma-suttogta elkeseredetten.
-Most már menjünk-lökött meg apa a kijárat felé.
-Nem! Én velük maradok!-szabadítottam ki magam valahogy a szüleim szorításából, és odarohantam a többiekhez.-Lépjünk le innen.A többieknek nem kellett kétszer mondani, JJ megfogta a kezem, és ügyet sem vetve mindannyian a ránk kiabáló szülőkre, hogy menjünk vissza, elhagytuk a helyszínt, és rohantunk a kastélyhoz.
YOU ARE READING
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
FanfictionEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...