-Souffiane
Tfoe gaat ze me nog "chanteren" ook. Mompelend in mezelf ga ik naar boven zonder een woord tegen haar te zeggen. Ze maakt me echt moe en gek man tfoe. Ik ben nog steeds boos op haar.
"Souff pak je zwemspullen in. Je bent oud genoeg.
Hier is de tas die we gaan meenemen."
Zonder iets tegen haar te zeggen pak ik m'n spullen en leg ze in de tas. Aangezien ik toch moet wachten op Imane ga ik op bed zitten en scan ik haar een beetje en geniet ik van m'n uitzicht oftewel haar KONT.-Imane
Ik heb al onze spullen al ingepakt en doe nu mijn haar. Ik laat mijn krullen gewoon los aangezien we toch gaan zwemmen en ik doe geen make-up op. Ik heb wimperextantions waardoor ik geen mascara hoef op te doen.
Ik voel me sinds vanochtend ook niet zo lekker dus heb gewoon een makkelijke legging en hoodie tot net boven m'n kont aan. We gaan toch zwemmen en daarna weer in de auto. Ik zie op mijn telefoon dat het al 14:30 is en ik nog maar 1% heb. Naja ik laad m'n telefoon wel in de auto op maar we moeten nu wel vertrekken richting de kids.
Ik kijk naar achter en zie Souffiane nog steeds boos en geïrriteerd naar me kijken. Ik rol mijn ogen en loop dan strugglend met de tas richting de trap. Als ik net een tree naar beneden wil gaan, trekt Souffiane me aan m'n hoodie naar achteren. Ik kijk hem niet begrijpend aan en hij neemt de tas van me over en loopt me dan voorbij naar beneden.Beneden doen we onze schoenen aan, pakken we onze sigaretten en pinpas. Meer hebben we niet nodig aangezien we gaan zwemmen en omdat de kluisjes daar fucking klein zijn willen we zo min mogelijk meenemen. We roken nog snel een sigaretje in de keuken omdat daar de afzuigkap is. Nog steeds elkaar negerend. Als we klaar zijn delen we een blikje cola en gaan we naar buiten.
JE LEEST
We ride together, we die together!
RomanceEen verhaal waarin drugs, drank, seks en uitgehuwelijkt zijn een kijkje nemen. Be prepared... #04 -Chicklit 30-01-2018