-15

50 1 0
                                    

-Souffiane

We stappen beide in de Lamborghini en ik geef gas. Binnen 20 minuten zijn we al op de school aangekomen. We wachten op het schoolplein en staan beide weer geforceerd hand in hand. Als we de kinderen zien aanrennen geven we ze beide een knuffel en kusje.

-Imane

Ik zeg eerlijk voor even ben ik onze ruzie vergeten. Hij is te schattig met de kinderen. Ik smelt helemaal en als ik naar hem kijk wil ik zelf ook gewoon een mini versie van ons. Snel herpak ik mezelf en scheld ik mezelf uit in mijn hoofd. NOOIT dat deze man mij gaat aanraken in bed. Ik heb wel seks gehad daar niet van maar ik gun hem mijn sexy lichaam niet.

We stappen in de auto en rijden eerst langs de mac..

De vrouw van de kassa irriteert me mateloos. Hallo ze ziet toch dat hij met zijn VROUW is. Voor even moet ik glimlachen omdat ik deze psycho zijn VROUW ben...
Tfoe wat denk ik man tazz. Ik schud de gedachte van me af en eindelijk zijn wij aan de beurt terwijl ze mijn MAN al met haar ogen had uitgekleed terwijl ze nog de mensen voor ons hielp.

"Goedemiddag welkom bij de mc donald's zegt u het maar." En ze kijkt letterlijk verliefd naar Souffiane.

"Hey, mag ik 2 happy meals met fish alsjeblieft?" Tfoee deze man begint mij nu ook te irriteren.

"Tuurlijk met frietsaus? Je hebt masha allah prachtige kinderen. Ik kan zien dat ze jouw kinderen zijn." Zegt ze terwijl ze met haar ogen knippert. Phel ze heeft wimper in haar oog tfoe.

"Ja graag, haha dank je wel. Ik heb zeker prachtige kinderen." Zeg wollah hij gaat nog op haar in?

Tfoe nu ben ik het zat. Ik pak Souffiane zijn arm voor haar neus en duw mijn borsten zijn borstkast op zodat ik nog dichter op hem sta, ik kan bijna zijn adem ruiken zo dicht sta ik al op hem. En pak trots de kinderen vast en laat hun voor ons staan.

"Hey, de VROUW hier zo!" Zeg ik en show mijn ring aan haar.

Ze kijkt me raar op en dan naar Souffiane alsof ik dom doe?
Souffiane zucht en rolt met zijn ogen, zovan daar gaan we weer.
Ik negeer hun beide en begin te bestellen.

"Ik wil nog een grote menu double big tasty met een milkshake vanille en 2 x frietsaus. En een kip 20 met 3x curry saus." Ik draai me om naar Souffiane.

"En wat wil jij baby?" Na dat gezegd te hebben geef ik hem een blik dat ik nog LANG niet klaar met hem ben. Hij zucht en kijkt me dan jammerend aan. Hij heeft geen zin in oorlog wat ik wel snap. Maar hij heeft PECH. Had hij eerder moeten nadenken.

"Doe mij maar 't zelfde als m'n vrouw. Een double big tasty met cola en 2x frietsaus." Zegt hij dan.

"Is goed dat wordt dan €50 alsjeblieft." Dit keer praat ze geïrriteerd. Lekker voor d'r. Lekker op haar plek gezet. Wilt ze met mijn MAN flirten? Tfoe kanker op man.

Souffiane betaalt haar met een briefje van €50 en we geven de kids beide een €1 muntje om in het potje te doen voor het goede doel.

We pakken het bordje aan waarop onze tafelnummer staat en gaan zitten aan een tafel. We doen de kinderen hun jasje alvast uit en vegen hun handjes en de tafel met een babydoekje. Niet lang erna komt ons eten.
We geven de kids te eten en beginnen een heel gesprek met hun over dingen die ze in hun fantasie meemaken. Souffiane en ik gaan helemaal stuk om die 2 kleine terrors.

Nadat we uitgegeten zijn gaan we richting de auto. De nuggets had ik voor onderweg in de auto, omdat mijn dikke man, mijn dikke kinderen en ik altijd moeten eten. We zetten de kinderen in de auto en maken hun gordels vast. Zelf staan we ff voor de auto te roken. Opeens komen vrienden van Souffiane aanlopen. Ze geven hem een mannelijke knuffel en mij een mattie boks. Opeens hoor ik keihard mijn naam. Ik draai me om en zie dat het Marwan is. Ik groet hem met een knuffel en hij groet Souffiane ook met een knuffel. Hij is ook een vriend van Souffiane. Souffiane kijkt me boos aan maar ik wenk hem van later. De boys gaan weg en wij zijn klaar met roken en stappen ook de auto in.

"WIE IS KLAAR OM TE ZWEMMEN NET EEN VIS?" Schreeuwt Souffiane dan door de auto.

Ik draai me om naar hem en dan naar de kinderen.

"IKKE!!!" Schreeuwen de kinderen dan blij.

Van binnen smelt ik. Echt omg. Ik vond zijn lichaam al aantrekkelijk. Maar hij en kinderen? Mijn baarmoeder begint gewoon naar hem te smeken. Om hem in me te voelen en om een kind van hem te dragen.
Ik wordt uit me gedachtes gehaald door Souffiane.

"Waarom moest hij je aanraken?!" Zegt hij boos.

Ik snapte niet wat hij bedoelde en keek hem niet begrijpend aan.

"Wie?"

"Marwan wie anders? Eh djallah. Begin te praten begin. Waarom moest hij je aanraken?" Hij wilt eigenlijk schreeuwen en mijn tanden eruit slaan maar ik zie dat hij zich inhoudt vanwege de kinderen die op de achterbank een powernap doen.

Zie je... hierom wil ik een kind met hem ik smelt gewoon.

"Souff doe normaal man ik ben moe, hij is gewoon een mattie van me van school. Ik zie hem elke dag man doe normaal."

"Tfoe." Is het enigste wat uit zijn mond komt en hij negeerde me weer de hele weg... fijn.

 We ride together, we die together! Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu