Elifin annesi aradi telefonu allahtan seszise aldim dedim icimden elif elimden telefonu aldi ve bişeyler zirvaladı benim bir planım vardı derken kapi caldi hadi bakalim çıkın şu tuvaletden kaç saatdir nabıyosunuz orda dedi bende tuvaletde sen ne yapıyorsan ben de aynısını yapiyorum diye karşılık verdim adam kadina bagirarak şunlari dilenmeye salda akillari başina gelsin elif asyaya soyle dedi belki biz burdan direk kaçabiliriz ama cansu ve beste içeride asyada dòğru ya bide onlar var dedi asya sezsizce kapıyı açti ve kapinin üzerinde anahtar olduğunu farketti hazir evde bi adam da yok anahtari kosarak aldi tuvaletden çiktilar ve bi odaya girdiler içefide eli kolu kirik cocuklar vardi plani cocuklarada anlatti plan şuydu sizi ben bu odadan cikaracagim fakat planin bi parçasida sizsininiz icinizden biri cani yanmis bir şekilde bağiracak elif cansularin yanina yakin bir odaya girecek bende o çocuklarin odasinin kapisinin arkasina saklanacağım elimde bir de sopa olacak kadin sizin bağırışlariniza gelince bende sopayla denge merkezine yani boynuna vuracağim ve o sirada kadin yere düşecek sizde 10-15 kisi olduğunuz icin kadinin üstüne çullanacaksiniz elif ve bende o sirada cansu ve besteyi çözeceğiz anlaşıldımı hadi bakalim plan baslasin elif yerine sizde kim bağiracak diye kararlastirin bende yerimdeyim plan başlamistir gençler hadi bakalim kazamiz mubarek olsun plan tıkır tıkır işler en zor kismini başarmişizdir simdi cansu ve besteye bakalim birde elof çözmüşmü onları odaya girdiğimde elif onlari cözmüştür hemen kapinin kilidini açıp elifi Cansuyu ve besteyi disari cikardim o odanin kapisini da açıp çocuklarin hizli bir sekilde kosmalarini soyledim onlarda hizli hizli sirayla kapidan çikdilar kadin yorgun düştüğü için yerinden bile kalkamadi bizde hemen üzerine kapiyi kilitleyip koşarak polise gittik polise olanlari anlattik ve anahtari polise verip cocuklari esirgeme kurimuna goturduler ve bizi saldilar onlarda o eve gireceklerdi galiba bilmiyorum hepimiz çok yorulmustuk o gece evlere dağılmadan önce birinin evinde kalacağimizi kararlaştirdik bestelerde kalacaktik eve gidip hepimiz izin alip pjamalarimizi giyip kimseye görünmeden bestelerin evinin balkonundan tırmandık hepimizde bi pijama vardi komiğime gotmisti asya da elif gulerken soyle dedi hadi şişe çevirmece oynalayalim dedi beste buzdolabindan bir şişe alip içindeki suyu boşaltti hepimiz yere oturduk cansu şişeyi çevirdi elif asyaya soruyordu asya cesaretlik dedi ,başına neler geleceğinden habersiz ....