I. Bölüm - Sürpriz Doğum Günü

114 8 2
                                    

Ben Deniz. Bu gün 20 yaşıma girdim. Çok güzel bi gündü. Doğum günümden bahsedebilirim. Ben ve ailem İzmir'de yaşıyoruz ama ben iş için İstanbul'a geldim. Denize sıfır çok güzel bir yurtta kalıyorum. Odada 4 kızız. Şebnem, Aleyna, Eylül ve ben. Hepsiylede iyi anlaşıyorum. Güzel ve büyük bi pastanede çalışıyorum ama fotoğrafçılık okuyorum, bi yarışma var ve yarışma içinde resim arıyorum. En güzel resim seçilicek. Sabah iş için üstüme bişeyler giydim ve çantamı hazırlamaya başladım. Kitap, not defteri, makyaj malzemeleri, ayna, fotoğraf makinesi, telefon.. hepsini çantama tıktım. Kızlardan Aleyna hâlâ uyuyordu. Eylül yoktu ve Şebnem duştaydı. Bende yurttan çıktım. Canım yürümek istiyodu ve erinmeden işe kadar yürüdüm. Pastanenin girişinde Esin'i gördüm. Esin hem iş-mesai arkadaşım hemde çok yakın arkadaşım. Mesai bittiğinde Esin'le yurda doğru yola çıkacakken Eylül aradı ve acil yanına gelmemi istedi. Esin yeni ev tutmuştu bizim yurda yakın. O yüzden artık hep birlikte yürüyoduk. Esin'e Eylül'ün çağırdığını söyledim ve Eylül'le Starbucks'ta buluştuk. Günü kötü geçmiş sınavı falan.. Birlikte bi kahve içtik ve onu alışverişe çıkardım. Bir sürü elbise aldık. Mağazadan çıktıktan sonra bankamatiğe uğraması gerektiğini söyledi. "Sen yurda dönebilirsin benim işim uzun sürer" dedi. "Peki" dedim şaşkın bir tebessümle ve dolmuşa bindim. Yurtta odaya girer girmez maytaplar patladı ve rengârenk güllerin arasında kaldım. Gülleri çok severim. Bi müzik çalıyodu. Kızlarla ilk tanıştığımızda kafede çalan müzik! Hepimiz çok severiz bu müziği. Herkesle birlikte bende kahkaha atmaya başladım. Kızlar doğum günümü kutladılar ve hepsine sarıldım. Eylül benden önce yetişmiş yurda. Masada 4 tane küçücük pasta vardı. Çok şirinlerdi!! Bi tanesinin üstündede mum vardi. Mumu üfledim ve kızlarla resim çekindik. Kutlamadan sonra hepimiz ranzanın altına serildik. Ben odaya girdiğimde resmimi çekmişler. Çok iyi çıkmış. Bi kaç düzenlemeden sonra harika bi fotoğraf olabilirdi. "Kızlar ben yarışmaya bu resimle katılıcam" dedim resmi göstererek. Onlarda beğendi resmi. "Siz benim doğum günüm olduğunu nerden biliyosunuz?" diye sordum. Tam o sırada Şebnem bana büyük bi paket verdi. Bende gülerek çığlık attım. Paketten yanında gül demeti olan çok şirin bi ayıcık çıktı. Hepsine teşekkür ettim. Odanın her tarafı maytap ve gül olmuştu. Hep birlikte topladık ve yatışa geçtik. Annemi aradım ve pijamalarımı giydim. Ayıcığıma sarılıp yattım ve anneme resimleri, ayıcığımı, pastayı gönderdim. Sızıp uyumuşum resimlere bakarken..

İSTİFA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin