Hmm....
Stând ghemuit în sezut, cu genunchii la piept și brațele rezemate de ei, Yoongi își plimba ochii prin apa cristalină, urmărind peștișori colorați.
Gălăgia celorlalți nu părea să ii sperie..
Natura era o chestie foarte ciudată.
Yoongi a inspirat aerul umed și parfumul de bergamota de pe hainele lui Hoseok, pe care le purtă, relaxandu-si trupul scăldat în razele soarelui.
Era puțin frig astăzi.
Și unii oamenii se uitau la el și susoteau. Încerca sa ii ignore, dar era greu. Vroia să vină o dată Hoseok. Nu ii plăcea aici singur, și privirile lor erau ciudate. Aveau un aer ciudat.
Îl treceau fiori de fiecare dată când își întâlneaz din greseala, privirea cu careva.
A observat un grup de persoane, înotând spre el. Mici erupti reci i-au străbătut pielea, discomfortul crescând în el când persoanele sau oprit în fata sa, privindu-l ca si cum ar fii ceva extraterestru ciudat.
După aproximativ 10 minute, Hoseok apăru, întind spre el urmat de o altă persoană.
Yoongi a privit cum demonul sa sprijinit cu palmele de suprafață roci, si-a încordat muschii de le brațe și sa tras în sus din apa.
Bluza ii era lipită de piept și brațe, conturându-i fiecare mușchii. Din breton, picăturile de apă i se scurgeau pe chip, pe maxilarul ascuțit, apoi pe gât în jos.
Yoongi inspiră profund întorcându-si privirea. La naiba cu demonul asta! Parcă îi sucea mințile!
— Am stat mult?
Hoseok sa ridică în picioare, trăgându-și bluza peste cap. A răsucit-o cu putere între mâini, storcâmd și ultima picătură de apă din ea.
— Nu chiar... strâmbă magicianul din buze privind peștișori. A stat totuși cam 15 mintre... și grupul de 3 persoane încă era aprope de el.
În apa, cam la 5 metrii dar aprope de el.
Celălat bărbat nu a apucat să iasa din apă ce cei 3 băieți sau repezit la el.
— Omul ăsta miroase bine.
— Pot să-l fac luna mea??
—Ce-! Eu l-am văzut primul! Eu ma urc pe el primul!
Yoongi si-a ridicat sprâncenele în uimire, luat complet de nepregătite și aruncat într-un discomfort dezgustător. Ce era el? O saltea!?
Hoseok si-a întors ochii fulgerători spre ei într-o secundă, făcându-l pe Jungkook sa ii arunce acea privire de " ti-am spus eu. "
— Revin imediat. Oftă bărbatul apoi privi cei 3 lycani din apa, făcându-le semn să-l urmeze.
— Sunt Lycani, nu te simți ofensat de cuvintele lor, sunt m-ai... direcți.
Sălbatici. Needucați. Scuipau tot ce le trece prin capul acela controlat în proporție de șaizeci la sută de instincte anumale.
Yoongi a rămas cu accea expresie ofensata pe chip, privind apa turcoaz și adâncă. Foarte adâncă.
Hoseok se încruntă ținându-și bluza într-o mâna, cealaltă dedesuptul ei, cu flăcări dansându-i în palmă pentru a o usca.
— Ești supărat că te-am aruncat în apă? Întreabă făcând magicianul să-și ridice privirea spre el.
— Nu... clipi cu sprâncenele apropiate. De ce m-ai adus aici?
— Să luam rocă de vulcan.
Demon si-a tras bluza înapoi pe cap, acum fiind uscată și sa asezat în sezut lângă el, îndoindu-si genunchii pe marginea plăci, în apa rece.
Nu era chiar atât de cald afară pentru a face baie în apa, primavara de-abea începea, dar aici într-adevăr era m-ai cald. Pereți de stâncă erau calzi.
— Care e diferența între Lycani și vârcolaci? Am m-ai văzut vârcolaci la magazin, arată la fel...Întreabă Yoongi rezemându-si obrazul de genunchii pentru a privi demonul de lângă el.
— Lyicani se pot trasnforma oricând în lupi fața de vârcolaci care o pot face doar când e lună plină. Lycani sunt.. m-ai inteligenți ca vârcolaci.
— Nu ai spune. Bolborosi Yoongi făcând demonul să râdă și să-și întoarcă privirea spre el.
— Sunt pui. Creierul lor nu e dezvoltat în totalitate încă.
— Nu arătau ca niste " pui"
— Lycani sunt mult m-ai musculari și mari ca vârcolaci. Cei 3 erau pui dar arată ca niste vârcolaci maturi.
Yoongi strâmbă din nas.
— Dacă sunt pui, atunci de ce le stat capul la prostii?
— Poate pentru că au ochii? Hoseok își mută privirea în depărtare, peste multimea de lyicani din apă. Oamenii de la oras au o vorbă. " Ce e frumos și lui Dumnezeu ii place ". Si-au exprimat si ei părerea într-un mod gresit, nu-ți bate capul prea mult cu ce au spus, sunt în perioada de formare, de accea Jungkook ia luat, să le explice unde au greșit, nu cred că se va m-ai repetea.
Yoongi a luat foc. Mâinile îi tremurau și obraji ii erau încinsi. Un val de căldură ia străbătut sirea spinării, iar respirația i sa oprit în plămâni.
Hoseok credea că e frumos!? Inima sa era un purice salbatic, izbindu-i-se de pereții toracici.
Avea senzația ca se topeste ca o gelatină pe accea rocă.