Gizemli kişi kim?

67 9 30
                                    

Ay selam benim ilk göz ağrımın mükemmel okuyucuları

Dilerseniz başlayalım

~~~

Hırsızın eve girmesi üzerinden yaklaşık 12 saat geçmişti ve hiçbir şekilde bulamıyorlardı"şaka gibi koskoca sitenin hiç bir kamerasına yakalanmamış "diye söylendi Taehyung.

" Eminsiniz değil mi birşey almadı? "Diye sordu Jimin. Jungkook uykulu ve dolmuş gözlerini açıp" yok birşey almamış "dedi.
" kanıtımız yok, birşey almadı boşu boşuna karakola giymeyelim bence"diye fikrini ortaya attı Namjoon. Jin'de aynı şekilde ona hak vererek tekrar uyumak için yerlerine dağıldılar.

"Jim? " Yoongi sevgilisinin yanına uzanıp kollarıyla sarmaladı onu. "Hm? " diye karşılık verdi Jimin. "Korkuyor musun?"
Diye sordu büyük bir ilgiyle Yoongi. Jimin"birazcık,peki sen? "Dedi.Yoongi dolgun dudaklarından öperek" hayır korkmuyorum, sende korkma çünkü ben yanındayım sevgilim "dedi.

" Namjoon artık horlamasan mı" dedi salondaki diğer koltukta uyumaya çalışan hoseok. Jin"karışma sevgilime!"
Dedi ve Hoseok'a yastık fırlattı. "Şerefsiz"
Dedi ve arkasını dönerek uyumaya çalıştı Hoseok.

"Tae? " diye mırıldandı Jungkook. Taehyung "efendim miniğim? " diye cevap verdi sevgilisiyle bedenlerini ayırmadan. "Sana birşey söylemem lazım." diye söyledi tereddütle. "Söyle meleğim".Jungkook derin bir iç çekip" bekle aslında göstermem lazım "diyip telefonundan engellediği'kaçık' ile mesajlarını gösterdi.

" bana yazıyordu en sonunda engelledim seni ve beni nereden tanıyo kim bu? Dedi dolmuş gözleri ile.tTaehyung havayı iyice içine çekip gülümseyerek "bebeğim,neden daha önce söylemedin hm,seni rahatsız ediyormuş dava açabilirdik." dedi.Jungkook dolan gözlerini silerek "özür dilerim" diyerek daha da sokuldu büyük bedene.

~~~

Sabah olduğunda jungkook elini yüzünü yıkamak amaçlı kalkıp lavabya ilerlerken telefonunuda yanına aldı.Uykulu gözlerini ovuştura ovuştura banyoya girdi.Elini yüzünü yıkadıktan sonra klozetin kapağını kapatıp üstüne oturdu. telefonunu eline aldığında bilinmeyen numaradan mesajlar geldiğini gördü.

05*********
Ahh jungkook ahh
Benden öylece kurtulabileceğini mi sandın?

Jungkook
Cidden...
Senin derdin ne açık açık söyle

05*********
Hmm bir düşüneyim..
Ondan önce soruma cevap ver
Tavşancık.
Sencee erkek miyim kız mıyım??

Jungkook
Sen malsın aq
Ne bileyim ben amk

05*********
Aaaa küfür yok kook
Hadi söyle bakalım

Jungkook
Offf, erkek?

05*********
Ding!!
Yanlış cevapp

Jungkook
Eee kızsın beni ve Taehyung'u
Tanıyorsun????
Kimsin bacım sen

05*********
Tamam tamam
Çok yalvardın söyleyeyim bari
"Amacımı "

Jungkook
?????

05*********
Açık açık taehyung'tan uzak dur jungkook.
Sonu senin için pek iyi olmayabilir 😽

Your Voice~taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin