"Abiii?"
"Noldu, neden bağırıyorsun."
"Sınav notları açıklanmış."
"Kaç aldın?"
"Sey, daha bakmadım.Bakmaya korkuyorum.Benim için önce sen bakar mısın?"
"Tamam bakarım'da korkma eminim yüksek not almışsındır."
"Ya abi hadi bakk."
"Tamam"Ayaz İstanbul üniversitesinde okumak istiyor du bunun için sınava girmişti sanat tarihi okumak istiyordu 480 puan almıştı.
Ayaz gözünü kapatmıştı gözünü açmaya korkuyordu. Abisi onu dürterek gözünü açmasını söyledi. Ayaz yavaşca gözlerini açmıştı sınav puanını görünce sevinçle abisine sarıldı.
"Kazanmışımm inanamıyorum."
"Kazandın abicim şimdi sakin ol."Ayaz abisini dinlemeyerek yerinde zıplamaya başladı.
Ayaz'ın hayaliydi o üniversiteye girmek ve başarmıştı bunun sevinciyle yerinde duramıyordu.
Bir anda durdu yüzü düştü.Uraz sorgular şekilde Ayaza baktı.
"Abi."
"Noldu abicim?"
"Sende benimle geleceksin değil mi?"
Hayır gelemiyecem biliyorsun burda işim var gelemem."Ayaz üzgün şekilde abisine bakıyordu abisinin yanından hiç ayrılmamıştı ama şimdi ayrılacakti gözleri dolmuştu küçüğün ağliyacakti.
Şhh ağlama."
Abi"
Efendim küçük"
Ben gitmesem mi seninle kalırım seni bırakmak istemiyorum."
Olmaz küçüğüm o kadar çabaladın şimdi öyle bırakacak mısın hemde benim yüzümden.Hayatta izin vermem gideceksin çok uzak sayılmaz görüşürüz sonsuza kadar gitmiyorsun ya küçük."
Ama abi."
"Tamam bu kadar yeter."
"Peki"Ayaz ne kadar abisini bırakmak istemesede o okul onun hayaliydi hep oraya gitmek istiyordu.
"Abicim."
"Efendim abi."
Kutlama yapalım bu akşam kazanmana."
"Kutlama mı?"
"Evet."
"Oleyy"Ayaz'ın moreli hemen yerine geldi abisine sarılıp teşekkür etti.
"En sevdiğin yere gidecez."
"Pizza yemeye mii?"
"Evet abicim."
"Oleyy."Ayaz odasına çıkar.
Yatağın kenarında aile fotoğrafları vardı fotoğrafı eline aldı Anne,Babasına bakarak konuştuAnne, Baba ben kazandım başardım İstanbul üniversitesine girdim siz ne kadar yanımda olmasanızda beni yukarıdan görüyorsunuz dimi yanımda olmanızı isterdim sizi çok özledim.
Ayaz kendini tutamayarak ağlamaya başladı.
Uraz Ayaz'ın yanına geldi.
Ayaza sarıldı eminim seninle gurur duyuyorlardır o yüzden sende ağlama tamam mı abicim onlar her zaman yanımızda.Şimdi gözünü sil yüzünü yıka hazırlan gidecez tamam mı daha fazla ağlamak yok.
Tamam abi.
Ayaz hazırlanır abisinin yanına gider
Abi.
Efendim abicim.
Erken değil mi daha gitmeye.
Erken. Önce başka bir yere gidecez ondan sonra.
Nereye gidecez?Umarım seversiniz volt atmayı unutmayın💕