Ficde love'ı sari sacli olarak dusunun
Iyi okumalarr☆☆☆☆☆
Yoğun geçen bir günün ardından yatağıma uzanmış uyumaya çalışıyor, uyuyamıyordum.
Gözlerim kapalı bir o tarafa bir bu tara dönüp duruyordum ama bir türlü uyuyamıyordum.
Gözlerimi sinirle açtım ve 2 yıldır içinde yaşadığım yurt odasını her gece yaptığım gibi incelemeye başladım.
Odanın her tarafına göz gezdirdikten sonra tavanı izlemeye başlamıştım. Hep bu tavana bakınca aklıma sen geliyordun çünkü 2 yıldır seni hep burada hayal ettim, akıma sen gelince düşüncelerinden sıyrılıp etrafa bakabildim.
Odada 3 kişi kalıyoruz: tu, ben ve sen
4 yıldır senin için yanıp tutuştuğum, seni lise 2 den beri tanıdığım, beni dostun olarak gördüğünü bilmeme rağmen bir bakışından ve gülüşünden bile binbir türlü şey çıkardığım, yüzündeki her bir bene ölebileceğim kişi sen milk.
Seni sevdiğimi sadece tuya söyledim demek isterdim ama o ilk andan beri sana nasıl baktığımı fark etmişti. Seni sevdiğimi ha anlayamadığın için binbir küfür etmişti; bazen geceleri uyumayıp üçümüz dizi izleyip konuşur eğlenirdik, eğlenirken bile ben sana dalıp gidiyorken sen hala anlamamıştın seni sevdiğimi. Bunları full HD izleyen tu olduğu için hala küfür ediyordu tabi sana, ve buda komiğime gidiyordu.
Tu yerinde mışıl mışıl uyuyorken sen yerinde yoktun. Lavaboya gittiğini düşündüm ve bekledim biraz.
Çoktan 10 dakika geçmişti ama hala yoktun, merakıma yenik düşerek baş ucumdaki boş şişeyi aldım ve sessizce yurdu turlamaya başladım: biz 2. kattaydık, yurt 3 katlıydı.
İlk önce bizim katı turladım ama yoktun.
Sonrasında 3. kata çıktım orda da yoktun.
Son olarak 1. kata bakacaktım ki eminim ordaydın çünkü mutfak oradaydı.
Mutfak görüş alanıma girince ışığının yandığını fark ettim ve seslerde geliyordu.
Yavaş yavaş mutfağa yaklaşırken seslerde netleşiyordu ve seninde sesin duyuluyordu.
Mutfağın önüne vardığımda korkar derecede cam şişemi sıkıp içeri göz ucuyla baktım. Sen ve 2 kişi oturmuş içiyordunuz, gecenin 2si ve yurda alkolün sokulmasının yasak olmasına rağmen, içiyordunuz.
Ben sizi şok içerisinde izlerken sen beni fark etmiş ve benim tarafıma dönüp elindeki bira şişesini kaldırıp sarhoşca gülümsedin.
"Aaaa love!!! sen mi geldin? Bize katılmak ister misin?" dedin o güzel sarhoş sesinle.
Elimdeki cam şişeyi kaldırdım ve etrafındaki diğer iki kız da bana baktığından dolayı tedirgince gülümseyerek konuştum
"hiç gerek yok, ben sadece suyumu doldurup gideceğim milk. Ama genede sağol" diyip yanlarından geçip musluğa ulaştım ve şişemi doldurmaya başladım.
Şişem tamamen dolduktan sonra şişemin kapağını kapatarak arkamı döndüm ve senin yanındaki iki kızın masada sızmış olduğunu gördüm.
Sen masada sızmamıştın ama onlardan yana kalan bir farkın da yoktu: gözlerin kapalı kafan avuçlarının içine koymuş, kafan elinden kayıp duruyordu, ama sen inatla hala başını ellerininin arasına alıyordun.
Bu haline gülüp yanına yaklaştım ve elinden tutarak seni kaldırdım.
"hadi, kalk bakalım. Odamıza gidelim" dedim gülümsememi sürdürerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Star -MilkLove
FanfictionSen ağlayarak uyuduktan sonra başucuna gelip nemli göz yaşlarını silip öpüyordum seni göz yaşlarımı dökerek sevgilim. ilk tamamlanmis milklove ficini yazdim slaylemisim.