Tanışma

723 15 2
                                    



Zorba çalışanlarım,
Şeyma 26 yaş türbanlı balık etli 38 numara ayaklı
Tuğba 22 yaşında ortalama bir fiziğe sahip 37 numara ayaklı
Zorbalığa uğrayan çalışanım
Ole (diyoruz) Özbekistanlı zayıf ama keskin hatlı 37 numara ayaklı

Daha önce edindiğim iş tecrübelerimden çalışanlarımı çok yormadan işlerini en iyi şekilde yaptıkları sürece onları serbest bırakarak iş yerlerini sevdirmeye çalışırım. Mutfak konusunda hiç bir sıkıntım yok iken servis kısmında hep sıkıntılar çıkıyordu. Açtığım iş ilanına önce Ole başvurdu. Onun işi genel temizlik, bulaşık ön tarafa destekti. Çok geçmeden Tuğba'yı aldık işe başlarda her şey yolunda tıkır tıkır işliyordu. İşlerin artması sebebiyle açtığımız ilana Şeyma başvurdu. Tavırları o kadar dominattı ki sanki o benimle görüşüyordu. Kendisini yetkili müdür olarak işe aldı işveren olarak bende bunu kabul ettim. Daha önceleri kız arkadaşlarımla trample,foot licking,footjob gibi uygulamaları yapmıştım. Dominasyonla ilk defa karşılaşmıştım ama fark edebiliyordum. Bir süre geçtikten sonra Şeyma'nın üstünlüğü dükkanda iyice hissedilmeye başlandı. Çalışma saatlerini kendi beliryor, yoğun saatlerde işi umursamadan kahve sigara keyfi yapıyordu. Yavaş yavaş Tuğçe'de Şeyma'ya uyum sağlamış işi savsaklamaya başlamış Şeyma'nın kahve saatine dahil olmuştu. İş yoğunluğunun az olduğu saatlerde arka tarafa geçip uyukluyorlar işlerin nerdeyse tamamını Ole'ye yıkıyorlardı. Bunu farkediyor ama onları işten çıkartamıyordum, bende vicdanımın diyetini Ole'ye fazla maaş vererek ödüyordum. Bazı zamanlarda Şeyma'nın müşterilere kızıp sinirini Ole'den çıkardığını bağıra çağıra kızın üstüne yürüdüğünü gördüm, hatta buna Tuğba'nın da hil olup kızı itiştirdiğini fark ettim. Ole'nin şikayeti olup olmadığını sorduğumda ise fazla maaş aldığı için muhtemelen, bir problem olmadığını iş arkadaşları olduğunu söyledi. Psikolojik şiddet vardı ama şikayet yoktu. Fiziksele zaten müsade etmezdim. Bir gün şehir dışında işimin çıktığını söylerek Şeyma'dan adeta izin almış dükkanı ona emanet ederek bir haftalık izne ayrılmıştım. Asıl amacım Şeyma'ya yetki verip bir hafta ortalıkta olmayarak kameralardan tutumlarını izleyecektim. Kameraların yerini bildiği için görünen noktalarda bir şey yapmayacağını düşündüğüm için bazı kör noktalara kamera koydum.
3 gün sonra Ole beni ağlayarak arayıp beni ve işi çok sevmesine rağmen daha fazla dayanamayacağını söylediğinden her şeyi biliyorum dayan 3 gün daha dayan dedim.

Restoranda ZorbalıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin