...

6 1 1
                                    


ცხოცრება ძალიან რთულია. რთულია გაუსწორო თვალი სიმართლეს, მაგრამ რაც დრო გადის ეს სირთულეები უფრო გაძლიერებს და ორმაგად ძლიერს გხდის.მართალია შეიძლება ამ სირთულემ წაგაქციოს, მაგრამ უნდა წამოდგე.თქვა, რომ ძლიერი ხარ.სიტყვას დიდი მნიშველობა აქვს, შეიძლება ამ სიტყვან გაგანადგუროს კიდეც,  მაგრამ ვინც ამას გეუბნება არც ფიქრობენ და არც ადარდებს თუ რასიგრძნობ. მათვის მთავარია ისინი რას გრძნობენ. გარეგნულად შეიძლება ძლიერი ხარ მაგრამ შინაგანად როგორი ხარ? მართლაც ისეთი ძლიერი ხარ როგორიც ჩანხარ?პრობლემებს თვალი უნდა გავუსწოროთ და დავძლიოთ ისინი.შავი ღრუბლის ბოლოს ყოველთვის ჩანს ნათელი ადგილი, მაგრამ იმ სინათლემდე მოსაღწევად დიდი მანძილია. ადვილია თქვა  რა ადვილია მე შევძლებ მაგას რაუნდა, მაგრამ როცა საქმეზე მიდგება საუბარი ვერაფერს შეძლებ ვერ შეძლებ დაამტკიცო სიძლიერე.ამას მე შეჩვეული ვარ ჩემი ცხოვრება ყოველთვის პრობლემური იყო ძალიან ბევრი მაქვს გამოვლილი და დარწმუნებული ვარ რომ წინ უარესი მელოდება და დიახ მეშინია, მეშინია რო ვერ შევძლებ მეშინია რომ სადმე დავმარცხდები და ისე დავეცემი რომ ადგომის ძალა აღარ მქონდეს და მერე რაუნდა ვქნა? პატარაობის ტრამვები ეს ტკივილი რომელსაც ამ პერიოდშიც გავდივარ, არასდროს ყოფილა პერიოდი რომ მშვიდად ვყოფილიყავი ყოველთვის ყელამდე პრობლემებში ვიყავი ყოველთვის თავის დაღწევას და გადარჩენას ვცდილობდი. მაშინაც კი როდესაც სულ პატარა გოგო ვიყავი დახმარებას ვითხოვდი და პასუხად ყვირილს და დამცირებას ვიღებდი მაშინ მივხვდი რომ მარტო ვიყავი ამ უზარმაზარ სამყაროში სადაც  არავინ დამეხმარებოდა. ყვირილი, ჩხუბი, შედარება სხვებზე, შიში?  ის რასიფიქრებს შენ რომ ესე იქცევი?ის რასიფიქრებს შენ რომ ესე გარეთ დადიხარ?ის რასიფიქრებს რომ ესეთი მეგობრები გყავს?მაგით იცი რო ოჯახს არცხვენნ??!პასუხს ნუმცემ!უზრდელი ხარ!წადი ეხა ოთახში და იტირე!ეგეთი საქციელების გამო ყველა ჩამოგშორდება!აი რეალობა აი რა არის რეალობა ამას ყველა მალავს არ მეგულება ადამიანი რომელსაც ეს სიტყვები მოსმენილი არ აქვს. ამდენი წლის განმავლობაში ესე ხდებოდა ეხლა აქ ვარ ვზივარ და ვწერ,ვწერ განა იმიტომ რომ ხალხს თავი შევაცოდა არა არამედ იმიტო რომ რეალობას გაუსწოროთ თვალი ვინც ამას კითხულობს.არ მიყვარს ლექსები და მოთხრობები რომლებიც ჩახლართულნი არიან რო ვერ გაიგებ რაუნდა რასგეუბნება ამიტომაც პირდაპირ ვამბობ:არ დანებდე ყოველთვის იქნება დრო როდესაც დაეცემი და არ ითხოვო დახმარება შენით წამოდექი, არ თქვა რონ ძლიერი ხარ, მაგრამ არც ის თქვა რომ სუსტი ხარ. იყავი ის ვინც ხარ. ისწავლე პრობლემებთან ერთად ცხოვრება და თან ამ ცხოვრებით ტკბობა.

ცხოვრებაWhere stories live. Discover now