Merhaba size kendimden bahsedeyim ben 20 yaşındayım ve kızım size bukadar bilgi yeter neyse hemen geçelim babam beni sabah kaldırmıştı ama hafta sonuydu aslında hafta içi olsa bile sorun olmazdı çünkü iki gün önce okuldan atıldım evet kaç kere okul değiştirdim bende bilmiyorum ama hepsinde beni haksız yere koydular neyse en son babam beni çağırıyordu
Babam: kızım bugün sini yeni bir okula yazdırdım ve artık orda yatılı kalıcaksın ve bir daha eve dönmiyeceksin babam bunu dedikten sonra biraz sevindim babama peki dedim babam bana valizleri hazırlamamı söyledi bende tamam dedim ve hemen valizleri mi hazırlamaya gittim mutluydum çünkü ailemden uzak yaşıyacaktım evet bu biraz beni keyiflendiriyor neden mi çünkü ailem çok disiplinli biri oyüzden mutluydum taki okulu görene kadar okulun dışı çok büyüktü ve büyük bir bahçesi vardı okul sarmaşıklarla kaplı bir okuldu ve okul dağ başındaydı biraz ürktüm ama nede olsa bir yatılı bir okul ne olabilir ki dedim kendi kendime okula ürkek girdim ve hemen müdürün odasını bulmaya çalıştım fakat bulamadım ama biri bana yardımcı oldu bir erkekti ve çok yakışıklı birisi aman boşver sen ne dediğinin farkındamısın dedim kendi kendime müdürün yanına gittiğimde müdür ürkütücü bakıyordu ve bana oda numaramı söyledi A2 oda numaramdı neyse hemen müdürün odasından çıkıp bana yardım eden çocuğa teşekkür ettim ve bana yatak numaramı sordu ve bende A2 olduğunu döyledim hemen çocuk dediki aynı odadayz dedi biraz ürktüm çünkü bir erkekle aynı odada kalıcaktım ve bu beni şaşırttı ve hemen çocuğa şunu sordum buradaki herkes mi erkek li ve kızlarlı mı kalıyor dedim ve evet dedim neden dediğimde odaya gidelim söylerim dedi çocuğa hemen sordum evet cevabını sabırsızlıkla bekliyordum fakat bana dediği cevaptan sonra bana şöyle dedi erkekler kızları korumak için biz her odada kızlı erkekli oturuyoruz her odada bir kız bir erkek oluyor ve çok şaşırdım BUKADAR.