Del 26 - Hvem er hun jenta?

88 4 0
                                    

Jeg var vei mot trehytta mi. *pliing* jeg fikk en melding.
Ukjent nummer: Lykke til med Isac da:) -A

A? Det må være Alex sikkert. Eee selveste Alex ønskte meg lykke til. Jeg svarte ingenting tilbake. Det er jo ingen vits og svare noe.

Jeg så trehytta. Jeg spreng de siste skrittene dit. Jeg hørte at noen sang. Det var gutte stemme. Sikkert Isac da. "Baby i i i i, i would lie ie ie ie..." sang han.

Jeg gikk opp i trehytta. "Hei" sa jeg. Han skvatt sikkelig, haha. "H-hei?" sa han og så rart på meg. "Hvordan fant du meg?" spurte han "Det er liksom min trehytta" sa jeg og smilte frekt. Han bare himla med øynene.

"Hvem er hun jenta som er bildet med deg?" spurte Isac og så på de bildene på veggen. Åja haddet nesten glemt at de var her. "Lillesøstra til Daniel" sa jeg og satt meg på gulvet.

"Isac me trenge å snakke" sa jeg. "Tenkte meg det" mumlete Isac og satt ved siden av meg. "Se dette bildet! Det der er ikke meg!" sa jeg. Og snakte masse om det bildet at det er ikke meg og blabla. Det så ut som han følgte ikke med. Egentlig ikke jeg heller men hvem bryr seg. "Isac" mumlete jeg og slo svakt han på skulderen. Isac bare sukkete og gikk ut til trehytta terassen(?). Jeg fulgte etter ham. Han stod der og så tomt i lufta. Jeg tok hånda mi på skulderen hans. Han snudte seg mot meg. Han haddet fine øyner. Slutt! Jeg begynte å si noe men klarte det ikke. Vi bare så hverandre dypt inn i øynene.

Fake or Real?Where stories live. Discover now