Reggel elmaradt az első óránk így 9:15-re kellett odaérni a suliba. Reggeliztem a mamával meg a Papóval. Reggelire Barack lekváros piritóst ettem kakaóval. Miután megettem a reggelim felmentem a szobámba átöltözni. Egy fekete bő melegítőt húztam egy oversized fehér "Just Living" felirattal. A Nike kávé színű cipőmbe battyogtam el a suliig ami kb tőlem 20 percnyi sétára volt. Füllesel hallgattam a zenét és sétáltam. Mikor beértem a suliba Oliver egy bonbonnal a kezében várt. Elfogadtam természetesen, majd félre hívtam.
-Oliver köszönöm a tegnapi napot, nagyon tetszett! - mondtam elégedetten
-Nincs mit! Majd még írok, ha lesz szabad időm, és eltudunk menni.- kacsintott egyet és tovább ment
Majd épphogy odaértem volna az osztályterem elé amikor is Patrick fogadott.
-Szia Maddy! Ugye nem felejtetted el?
-Szia! Nem, nem felejtettem el.
Majd magához húzott és adott az arcomra egy puszit. Utánna bementem az osztályterembe, leültem és beszélgetni kezdtem Bettyvel akinek mindent elmeséltem. Majd hirtelen ott termett Olivia.
-Sziaa Maddy! - mondta kedvesen ami nekem felettébb gyanús volt- Hogy vagy?
-Jól kössz. Te?
Majd itt hirtelen meg akart ölelni. De nem engedtem. És itt bújt ki a szög a zsákból.
-Ugye te nem akarsz össze jönni Patrickkal? - kérdezte idegesen
-De és már alakulóban vagyunk! - jelentettem ki elégedetten.
Olivia feje tiszta vörös lett és elfutott. Miután vége lett a sulinak haza mentem. Elkezdtem készülődni a randikra mire érkezett egy üzenetem.
YOU ARE READING
A kosarasok szelleme
Teen FictionA véredben csörgedeznek egy profi kosarasnak a technikái. Nagyon népszerű lány leszel a leghíresebb kosárlabda akadémián. 🏀