Kazuha?

90 11 28
                                    


Bay Kaedehara'ların evine geldiğimizde beni bekleyen korumalarım arabadan iner inmez yanıma gelmişlerdi.
Onlarla beraber içeri girdim.

Bizi hizmetçi kıyafeti giymiş bir kız karşıladı bizi.
Korumalarıma orada kalmasını söylefim ve yanıma Sara'yı çağırdım. Şuan tanımda sadece Sara kalsa yeterdi değil mi?

Biraz içeriye göz attım.
İçeriye bakar bakmaz ilk gördüğüm şey, Bay Zhongli ve Bayan Guizhong ile konuşan Childe vardı. Burada ne işi vardı onun? Ha, doğru Fatui adlı şirketin önemli kişilerinden biriydi. Bu yüzden gelmişti.
Biliyorsunuz normalde böyle yerlere sadece şirketin sahipleri veya varisleri gelir. Fakat Fatui bunu tercih etmiyor. Kendisi için önemli olan ve üst kademede olan kişileri böyle yerlere getiriyor.

Ahh sanirım Childe beni gördü. Beni rezil edecek! Taa uzaktan 32 dişini göstererek bana el sallıyor. Gerçekten tam bir aptal.
Bana doğru yürümeye başladı. Hayır, bu habeş maymunuyla şuan uğraşamam. lütfen biri beni kurtarsın!
Childe yanıma geldi ve benimle konuşmaya başladı.

"Naber Mochi! Bayadır görüşemiyorduk!"

"Git lütfen seni burada bile görmek istemiyorum."

"Aaa! Hadi ama Mochi! Ayıp ediyorsun!"

Yanıma gelen başka biri daha var mı diye bakınmaya başladım. Bir süre sonra bana doğru gelen birini fark ettim. A şu bana yaklaşan bugün gereğinden fazla karşılaştığım Kazuha değil mi?
Bekle o gerçekten Kaedehara olan Kazuha'mıydı? Aman tanrım! Aptallık etmişim! Gerçekten oymuş! Şuan yerin içine girmek istiyorum!
Benimle konuşmaya başladı.

"Kuni Bey sizi burada görmeyi beklemiyordum."

"Bende, bay Kazuha."

Childe sadece bize şaşkın bir şekilde bakıyordu ve bizi dinliyordu. Sanırım tanışcağımızı düşünmemişti. Hatta büyük ihtimal Kazuha'nın benimle bu kadar fazla terslenmeden konuşmasına şaşırmıştı.

"Sizi burada ağırlamak benim için büyük bir onurdur."
Kazuha önümde eğilmişti.
"Sizin soyadınızı daha yeni öğrendim. Lütfen beni affedin. Size fazla saygı gösteremedim."

"Hayır hayır! Önümde eğilmene gerek yok gerçekten."

"Ama nasıl soyadı bir Raiden olan kişinin önünde eğilmeyebilirim ki?"

"Sabahtandır karşıma çıkıyorsun ve soyadımı yeni öğrenmiş olabilirsin fakat bence artık bir arkadaş bile olduk. Ben kolay kolay ismimi söylemem insanlara."

"Sizin için özel olmak benim için onurdur Kuni Bey."

Childe söze atlamıştı.

"Yok artık! Scaramochi'min benden başka arkadaşı da mı olacak! Waaa! Mochii çok mutluyum!"

"Gitmedin mi hâlâ sen!?"
Bunu biraz sinirle söylemiştim.

"Tamam ya relax! Ben Zhongli'lerle konuşmaya devam edeyim o zaman! Görüşürüz Mochi'cimm!

"H-hım."

O sırada Kazuha ile yanındaki hizmetli kız konuşuyordu.

"Childe'ın kusuruna bakmayın lütfen."

İkisi de bana döndü.
"Ehehe! Yok canım ne münasebet!"

Kazuha'nın yanındaki kızla tanışmamıştım.
Tanışmak için elimi uzattım. Umarım sevgilisi falan değildir. Yoksa olmayan  ilgim yok olur.

"Sizinle tanışmamıştık isminiz nedir acaba?"

Kız elimi tutup sallamıştı. Biraz fazla mı güçlüydü? Yoksa bana mı öyle gelmişti?

İlk Görüşte Aşk ♡ *Kazuscara*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin