Йшов другий місяц з моменту пропажі Натаніеля. Кевін здається почав миритися з цією думкою, і повільно повертався у нормальне життя.
Ворони останні дві гри не з'явлалися, від чого з полегшенняв видихнули усі, навіть Ваймак. Жан знову з'явився у зоні спілкування і дізнався про Натаніеля.
Через два дні Моро сидів у гуртожитку Пальметто і про щось активно сперечався з Кевіном, у діалозі милькали різні прізвища, навіть Міньярдів декілька разів згадували. Хоча Жан довго не пробув в Пальметто – шуму він наробив знатно, зробив свій міні-переворот з Кевіном, тим самим налагодивши тренування і поновивши поїздки в «Райські Сутінки», що останнім часом були рідкістю.
***
Ендрю і сам не розумів як, але він вийшов сьогодні на ворота. Хоч і відчував він себе паршиво, по словам Аарона йому потрібно було відволіктись. І справді.
На котрі зав'язась сваока з участю Мета і Сета, пред очима бігали люди, Ніколас здається молитися почав. Давно Ендрю не чув молитв.
Вечір так і продовжувався б, якби на задньому фоні, у протилежній стороні Ендрю не з'явився якийсь рух. Спочатку Міньярду подумалось, що це Венсніськи, але придивившись хлопець завмер.
Серце опустилось в п'ятки, а тільки що розслаблене тіло напружилось. Здавалося все життя перед очима пробігло.
На протилежній стороні Ендрю стояв його давно забутий кошмар – Дрейк Спір. Шрами на руках боляче занили, наче тільки що усіх одним разом наново прорізали. А пальці боляче закололо.
Не забувши прихватити клюшку Ендрю вибіг з корту кинув тренеру: «-Сьогодні не повернусь!» - блідий, як папір Ендрю забіг у переодягальню. Хотілось переодягнутися, але не зміг фізично.
Спогади, як кіп'яток вилили на голову. Ось його прив'язали до перини і боляче вивернули руки, ось перший раз як вітчим до нього домагався, перший статевий насильницький акт, перший поріз, перша зустріч з Дрейком. Усе це проносилось перед очима поки Ендрю не почув звук відкритих дверей.
Наче мале налякане звірятко Ендрю підійняв очі щоб побачити Аарона, який зайшов за водою.
-Француз знову дзвонив, там якась мутка з воронами, їх зняли з змагань. – не помітивши погляд брата сказав близнюк, взяв воду і покинув кімнату знову оставивши Ендрю наодинці зі своїми думками.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смертельний театр
ContoНатаніеля все таки продають Моріямі. Але Натан допускає помилку показавши сину одну те що не потрібно, після чого молодший клянеться зайняти місце батька та розвалити Евермор.