-Що будеш робити з Балтімором і «бізнесом» батька? – запитувала Ізабель забираючи своє лате у баристи
-Балтамор залишу собі, а бізнес перебудую під щось більш легальне. – закінчивши підписувати документи відповів Натаніель.
Пройшло близько двох тижнів з моменту смерті Ітиро, і моменту, як Натаніель забрав собі усю імперію.
Зараз Нат разом з Ізабель сиділи у тихому кафе далеко від центру Нью-Йорку, де їх мало хто міг знайти.
-Хоч я і зняв воронів з змагань, мені все ще потрібно їх розпустити, а декількох людей відправити подалі звідси. – Натаніель тільки оговтався від наслідків лікарні Пруста, тому тепер міг раціонально думати.
-Якщо потрібна допомога ти знаєш де можеш її отримати. – сказала дівчина куштуючи свій напій. –Дядько Стюарт говорив, що будеш змінювати прізвище та ім'я.
-Як тобі Ніл Абрам Хетфорд? – з х итрою усмішкою промовив Нат.
"Ніл Абрам Джостен"- ім'я складене з крові, віри, пам'яті, і болю. Це частина історії не тільки Натаніеля а й усіх його зайомих, усієї мафії. Це ім'я буде знати кожен мафіозі, кожен хто хоча б трози зв'язаний зі злочинами. І Ніла будуть боятися, називаючи хлопця дияволом Балтімору, при цьому поважаючи. Це те чого не зміг добитися ні Ітиро, ні Кенго, ні Натан (хоча батько намагався), і те що зміг зробити хлопчик котрого використовували і ховали у саме пекло щоб той не зміг цього втілити у життя.
-Все таки він тебе вмовив стати Хетфордом. – без образ сказала француженка. –Все таки кавові напої в америці жахливі.
-Дядько сказав те саме про чай. – сміючись сказав хлопець.
Зараз між Натаніелем та Ізабель нарешті було те що називають дружбою. Нехай вони не будуть такими близькими, як в дитинстві, але і цього їм вистачає. Зрештою вони змогли добитись взаємного розуміння.
***
-Ні, я не переїду у Лондон, мені і тут добре. – спорив Ніл Хетфорд з дядьком, який нещодавно повернувся в Англію.
-Чому ні? Тут теж є ексі. Зможеш вступити у любий університет і підписати любий контракт. – переконував дядько племінника з надією стати справжньою родиною.
-А Балтімор? А Пальметто? А Жан і Кевін? Ці двоє ідіотів спилися за останні два місяці, паралельно мене похоронивши. – сидячи за кермом відповідав рудий. –Вони без мене не зможуть.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Смертельний театр
Historia CortaНатаніеля все таки продають Моріямі. Але Натан допускає помилку показавши сину одну те що не потрібно, після чого молодший клянеться зайняти місце батька та розвалити Евермор.